تبریز- سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: بازی با صنعت نفت سخت و حساس است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارطغرول ساغلام ظهر امروز شنبه در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا برای ما بازی خیلی مهمی است که اهمیت بازی را از زوایای مختلف می‌توان بررسی کرد. امیدوارم به امید خدا یک برد خوب به دست بیاوریم و این فصل را که با مشکلات زیادی همراه بودیم، پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازی فردا یک بازی سخت و جنگنده بین ۲ تیم خواهد بود و تیمی که بیشتر از دیگری به پیروزی نیاز دارد ما هستیم. اهمیت دیگر بازی فردا این است که می‌تواند برای تراکتورسازی یک شروع دوباره باشد و مشکلات قدیمی را فراموش کنیم و صفحه جدیدی در تاریخ باشگاه تراکتورسازی آغاز کنیم.

وی افزود: هم می‌خواهم از آجورلو که باعث شد من به تبریز بیایم تشکر کنم و هم فردا با یک نتیجه خوب به مدیرعامل جدید خوش‌آمد بگوییم.

وی در خصوص مصدومان تیم گفت: احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر شرایط خوبی دارند ولی وضعیت اسماعیلی فر بهتر از پهلوان است و این احتمال وجود دارد فردا بتوانیم از او استفاده کنیم.

ساغلام تصریح کرد: آرزوی قلبی ما این بود که این شروع را با هوادارانمان داشته باشیم و نمی‌دانم دلیل این محرومیت چیست و هرچه باشد به دوران قبل از حضور من مربوط است. فردا مجبوریم تمامی مشکلات را کنار بگذاریم و با همه وجود کار کنیم.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: فعلاً تنها چیزی که ذهن من را درگیر کرده این است که فردا به نتیجه خوبی برسیم تا این تیم سال آینده بتواند در لیگ برتر بازی کند.

وی گفت: بازی فردا برای ما مسابقه بسیار مهمی است. از زوایای مختلف این حرف را می‌زنم. اول اینکه یکی از دو بازی آخر ما در لیگ برتر ایران به حساب می‌آید.

ساغلام افزود: امیدوارم این بازی با نتیجه خوب به پایان برسد و فصلی را که با مشکل زیادی در جریان است را با بدون اینکه به مشکل بخوریم به پایان برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.