سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان مدعی شد استان خوزستان پتانسیل داشتن پنج تیم در لیگ برتر را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسینم از اهواز، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: این بازی یک بازی خاص برای هر دو استان است. جایگاه هر دو تیم نباید اینجای جدول باشد، اما شرایط این‌طور پیش آمده است. تلاش ما این است که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و از سهمیه فوتبال خوزستان کم نشود. برای سپاهان هم آرزوی موفقیت و بهبودی این شرایط را دارم، اگرچه الان دیر شده است. در کل انتظار می‌رود یک بازی خوب و جذاب را شاهد باشیم تا نتیجه آن به نفع فوتبال خوزستان باشد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در مورد اینکه وضعیت تیمش برای فصل آینده چه خواهد شد در حالی که تیم‌های دیگر به دنبال بستن تیم خودشان هستند، خاطر نشان کرد: بله، می‌بینید که اوضاع ما اصلاً مشخص نیست و اینکه فصل بعد اسپانسر داشته باشیم یا نه، وضعیت مالی‌مان چطور خواهد بود، بازیکن به چه شکل جذب خواهیم کرد و ... مشخص نشده است. به‌هرحال حرف زیاد است و امسال هم ما همین مشکلات را در ابتدای فصل داشتیم. نمی‌خواهم به گذشته برگردم، چون فردا بازی حساسی را داریم و باید نتیجه لازم را بگیریم و نگاه‌مان به بازی‌های دیگر هم هست. ان‌شاءالله هر طور شده تیم را در لیگ برتر حفظ خواهیم کرد و مسئولان نیز فکری به حال آینده استقلال خوزستان خواهند کرد.

ویسی در پاسخ به این سؤال که چه تعداد بازیکن مصدوم و محروم دارند، خاطرنشان کرد: ما از ابتدای فصل تا الان تقریباً همه بازیکنان‌مان مصدوم شده‌اند و این در فوتبال کم‌سابقه است. از دروازه‌بان‌مان گرفته تا بازیکن ذخیره‌مان، همگی حداقل یک‌بار مصدوم شده‌اند. الان پنج بازیکن‌مان به دلیل مصدومیت نمی‌توانند مقابل سپاهان به میدان بروند.

وی با اشاره به وضعیت داوری هفته‌های پایانی لیگ گفت: من از کمیته داوران یک خواهش ملتمسانه دارم. اینکه مراقب بازی‌ها باشند و اینکه خیلی خوب لیگ برتر و لیگ یک را در هفته‌های پایانی کنترل کنند. این هفته‌ها، هفته‌های بسیار مهم و سرنوشت‌سازی برای تیم‌هاست و داوران باید نهایت دقت را در قضاوت خود داشته باشند تا مبادا حق تیمی ضایع نشود، مخصوصاً لیگ یک که خیلی بازی‌ها مهم و سرنوشت‌ساز شده است.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پایان در مورد صعود احتمالی تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر و اینکه استان خوزستان صاحب چهار نماینده در لیگ برتر خواهد شد، تصریح کرد: این اتفاق خوبی است و من اعتقاد دارم که فوتبال خوزستان پتانسیل اینکه پنج تیم در لیگ برتر داشته باشد را دارد. بلکه این کافی نیست و بلکه باید تیم‌ها ساپورت مالی شوند. باید در فوتبال خوزستان آبروداری شود و اگر به تیم‌ها از نظر مالی اعتنا نشود خیلی به جوانان فوتبالیست این استان ضربه می‌زند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.