سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ اعتراف کرد رقیب همشهری آنقدر قدرتمند هست که فصل آینده هم به من‌یونایتد و دیگر تیم‌های لیگ برتر اجازه فتح لیگ برتر را ندهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو اعتراف کرد که شاید فصل آینده هم قهرمانی لیگ برتر انگلیس برای شاگردان او غیرممکن باشد. مورینیو گفت: اگر فصل بعد منچسترسیتی همان تعداد امتیازی را کسب کند که در این فصل گرفته و اگر دوباره بخواهد ۹۰ امتیاز دیگر بگیرد، قهرمانی برای ما تقریباً غیرممکن می‌شود. من با کسب ۹۵ امتیاز چلسی را قهرمان کردم. ما به حریفان‌مان هیچ فرصتی نمی‌دادیم و منچسترسیتی هم دارد همین کار را می‌کند.

وی ادامه داد: در مقطعی از فصل بازی‌های‌مان را می‌بردیم و منتظر بودیم که سیتی امتیاز از دست دهد اما هرگز این اتفاق رخ نداد. آنها حتی زمانی که داشتند امتیاز از دست می‌دادند هم توانستند بورنموث را در دقیقه ۱۴۵ ببرند در حالی که در بعضی دیگر از بازی‌های‌شان در دقیقه ۹۰ و خرده‌ای می‌بردند. سیتی واقعاً تیم قدرتمندی است و هیچ بحثی در شایستگی‌اش برای قهرمانی در لیگ نیست.

با وجود ناکامی در فتح لیگ برتر مورینیو معتقد است که شاگردانش در این فصل به اندازه کافی نتیجه گرفته‌اند که برچسب ناکام برازنده آنها نباشد.

آقای خاص گفت: به نظر من ملاک ارزیابی عملکرد یک تیم در یک فصل، به عملکرد اصلی‌ترین رقیب آن در لیگ بستگی دارد. فکر می‌کنم آن سالی که با رئال مادرید با ۱۰۰ امتیاز قهرمان لالیگا شدم، بارسلونا ۹۱ امتیاز گرفت. آیا می‌توان گفت که کسب ۹۱ امتیاز برای بارسلونا ناکامی بوده است؟ اینطور فکر نمی‌کنم بلکه معتقدم که کار تیم خودم برای گرفتن ۱۰۰ امتیاز خارق‌العاده بود. در این فصل از لیگ برتر هم بسیاری از تیم‌ها عملکرد مثبتی داشتند، مثلاً ما، تاتنهام و لیورپول اما رسیدن به سیتی واقعاً غیرممکن بود چون آنها بسیار خوب و با ثبات بودند و آنقدر امتیاز گرفته‌اند که برای شما تکرار آن غیرممکن می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.