سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ابراز امیدواری کرد دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان تماشایی و خوب باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسینم از اهواز، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: امیدوارم هواداران خونگرمی که به ورزشگاه می‌آیند تیم‌های خود را تشویق کرده و بازی خوبی را شاهد باشیم.

«برای مردم خوب خوزستان آرزوی هوای پاک را دارم»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: اعتقادم این است که فردا بازی سختی را پیش‌رو داریم. هر دو تیم از جایگاه فعلی خود رضایت ندارند و به دنبال تغییر شرایط‌شان هستند. از طرفی حریف ما دارای یک مربی باهوش و زیرک است و مطمئناً کار راحتی مقابل استقلال خوزستان نداریم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سؤال که «آیا از اینکه مسئولان باشگاه سپاهان به دنبال مربی دیگری برای فصل بعد هستند، دلخور نیستید؟»، یادآور شد: من به‌عنوان یک اصفهانی هدایت تیم سپاهان را قبول کردم، آنهم در شرایطی که مربی حاضر به این کار نبود. در همان موقع به هیچ چیز و حتی شرایط قرارداد فکر نکردم و فقط تنها هدفم این بود که شرایط سپاهان را بهبود بخشیده و وضعیت در تیم ایجاد کنیم که فصل بعد و سال‌های بعد از آن هم تیم به ثبات رسیده باشد و روند خوبی را در پیش بگیرد.

وی اضافه کرد: تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی شرایط متفاوتی دارند و خیلی تحت تأثیر عوامل غیر فنی هستند که مسئولیت آن از عهده من سرمربی خارج است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.