سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد‌ که هیچ مذاکره ای با مدیرعامل پیش باشگاه تراکتورسازی برای سرخپوشان تبریزی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از تبریز، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: از بازگشت به تبریز خوشحالم. امیدوارم فردا یک بازی جذاب شود و هر کسی بازی را دید، لذت ببرد. جایگاه واقعی تراکتورسازی اینجای جدول (رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر) نیست.

کمالوند ادامه داد: این دیدار چون آخرین بازی خانگی تراکتورسازی در این فصل است تلاش خواهد کرد تا بازی خوبی انجام دهد. با وجود اینکه چند بازیکن‌مان را در این دیدار در اختیار نداریم، اما با تمام توان مقابل تراکتورسازی بازی خواهیم کرد. همان‌طور که همین کار را هم مقابل سپاهان انجام دادیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و هر تیمی لایق پیروزی بود به سه امتیاز این دیدار برسد.

سرمربی تیم صنعت نفت در مورد اینکه گفته می‌شود او مذاکراتی با مصطفی آجورلو، مدیرعامل پیشین تراکتورسازی داشته است و اینکه رابطه بین هواداران تراکتورسازی و این تیم را در فصل جاری چطور می‌‌بیند، گفت: تمام جذابیت و زیبایی‌های فوتبال به حضور هواداران است. اگر تیمی بدون هوادار باشد، روح فوتبال را ندارد. تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و صنعت نفت و دیگر تیم‌های پرطرفدار هر چه دارند از هواداران است. ما باید به خواسته به حق هواداران احترام بگذاریم. من هم فکر می‌کنم چاره برون رفت باشگاه تراکتورسازی از این وضعیت خصوصی‌سازی است.

وی افزود: اگر این باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود شرایط بهتر خواهد شد. اگر همین هواداران را از تراکتورسازی بگیریم دیگر این تیم یک باشگاه معمولی است. باشگاه‌هایی مانند تراکتورسازی و ملوان هر چه عظمت دارند برای این هواداران است. صنعت نفت هم شرایطی مشابه تراکتورسازی دارد. قدمت و ریشه این دو باشگاه به خاطر حمایت هواداران است. فکر می‌کنم واگذاری و خصوصی‌سازی مشکلات این باشگاه تبریزی را کمتر خواهد کرد. البته هر کسی که قرار است تراکتورسازی را به او واگذار کنند علاوه بر اینکه باید مشکلات این باشگاه را برطرف کند می‌بایست قبلاً هم امتحانش را در فوتبال کشور پس داده باشد. ما در تبریز فردی مانند زنوزی را داریم که در سطح اول کشور تیم‌داری کرده و هم از لحاظ اقتصادی شرایطی دارد که می‌تواند به تراکتورسازی کمک کند.

کمالوند خاطر نشان کرد: در مورد اینکه گفته می‌‌شود آجورلو با من صحبت کرده است باید بگویم این شایعات صحت ندارد و من هیچ صحبتی با آجورلو انجام نداده‌ام. به شدت تمام این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم. در چند وقت اخیر هم من هیچ‌گونه صحبت و مصاحبه‌ای در این مورد انجام ندادم، اما این را هم بگویم قبل از آمدن یحیی گل‌محمدی به تراکتورسازی با من صحبت شده بود، اما شرایط به نحوی شد که دوستان در این تیم کار کردند. اکنون تراکتورسازی مربی بزرگی دارد. به نظرم بزرگ‌ترین معضل باشگاه تراکتورسازی مشکل هواداران با این تیم است. باز هم تأکید می‌کنم قبل از آمدن یحیی گل‌محمدی با من صحبت شده بود، اما نمی‌خواهم بگویم چرا نشد من به این تیم بیایم. بعد از آن زمان دیگر هیچ‌گونه صحبتی با باشگاه تراکتورسازی انجام نداده‌ام.

وی در واکنش به این پرسش که به نظرش چه اقدامی باید صورت گیرد تا هواداران باشگاه تراکتورسازی با این تیم آشتی کنند و دوباره به ورزشگاه بیایند، گفت: این اصلاً کار سختی نیست. مردم تبریز عاشق تراکتورسازی هستند. باید ببینیم خواسته آنان چیست؟ بنیانگذار بزرگ جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) می‌گوید میزان رأی ملت است. ما اکنون باید ببینیم رأی ملت چیست. کسانی در این باشگاه بودند و همه آنها زحمت کشیدند. به نظرم اگر مدیریت باشگاه را به سمت خصوصی‌سازی ببرند شرایط بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم صنعت نفت در مورد بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: ما در دیدار فردا متأسفانه چهار الی پنج بازیکن‌مان را در اختیار نداریم. شیمبا و حسین ساکی محروم هستند و چند بازیکن مصدوم داریم. البته جای نگرانی وجود ندارد، چون بازیکنان جوان خوبی داریم و می‌توانند جای آنها را پر کنند. خیلی خوشحالم علی‌رغم اینکه در ابتدای فصل می‌گفتند کار کردن در آبادان سخت است، اما ما نتایج خوبی کسب کردیم. اگر اتفاق خاصی نیفتد با یک نتیجه خوب لیگ را به اتمام خواهیم رساند. من در آبادان فضایی مشابه زمانی که در تبریز بودم را تجربه کردم. امیدوارم همیشه تیم‌‌هایی مانند ملوان، تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان که هواداران زیادی دارند در اوج باشند.

کمالوند درباره مشکلات تیم صنعت نفت آبادان و اینکه آیا فصل آینده در این تیم حضور خواهد داشت یا خیر گفت: ما در صنعت نفت مشکلی در مدیریت، بازیکنان و کادر فنی نداریم و نتایج همین موضوع را نشان می‌دهد. ما در آبادان مشکل پشتیبانی داریم. الان تیم ما در نیمه بالای جدول است و احساس خطر نمی‌کنیم. احساس می‌کنم این موضوع مردم آبادان را اقناع نمی‌کند. آنها دوست دارند تیمی داشته باشند که در کورس قهرمانی باشد. برای این موضوع هم نیاز به پشتیبانی داریم. اگر پشتیبانی از تیم ما صورت گیرد من هم علاقه‌مند هستم در این تیم بمانم، چون همواره دوست دارم در تیم‌های پرطرفدار کار کنم. ما سال خوبی در آبادان داشتیم و از همه مردم این شهر برای حمایت‌شان از من تشکر می‌کنم. مردم تبریز هم نباید تراکتورسازی را فراموش کنند. شاید اکنون این تیم بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به حمایت داشته باشد. مطمئناً سال آینده سال خوبی برای تراکتورسازی و صنعت نفت خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.