دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده خراسان مدعی شد در فصل جاری تنها هفت درصد از مبلغ قراردادش را دریافت کرده است.

سعید جلالی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت پدیده بعد از پیروزی برابر نفت تهران گفت: این بازی برای ما خیلی مهم بود و با وجود این همه مشکل که در فصل جاری با آن مواجه بودیم باید نفت را می‌بردیم تا خیال‌مان بابت ماندن در لیگ برتر راحت می‌شد. دو بازی آینده ما هم برابر مشکی‌پوشان و گسترش‌فولاد خواهد بود که تلاش می‌کنیم هر دو بازی را ببریم و رتبه بهتری در جدول کسب کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده خراسان در واکنش به موضوع انحلال این باشگاه مشهدی هم تأکید کرد: ما هر روز یک خبر می‌شنویم و نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد. بحث منحل شدن پدیده معلوم نیست تا چه حد صحبت دارد، ولی امیدوارم هر چه زودتر تکلیف ما مشخص شود.

وی در خصوص مشکلات مالی باشگاه پدیده و اینکه چه زمانی قرار است حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود، اظهار داشت: نمی‌دانم مشکلات مالی چه زمانی برطرف خواهد شد، ولی من در این زمینه چندان امیدوار نیستم. قبل از عید که چند بار تمرین نکردیم، ولی هیچ‌کس به مشکلات ما توجه نکرد و حالا که دو بازی تا پایان لیگ باقی مانده است، چطور می‌خواهند مشکلات را برطرف کنند؟! من تا الان فقط هفت درصد از مبلغ قراردادم را گرفته‌ام و امید زیادی ندارم تا بقیه پولم را بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.