معاون نخست‌وزیر روسیه مقام‌های فدراسیون فوتبال انگلیس را دیوانه خطاب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال انگلیس همگام با دولت این کشور تصمیم به تحریم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با اعزام نمایندگان اندک اداری به روسیه گرفته است. پیش از این قرار بود پرسنل اداری گسترده‌ای همراه تیم ملی فوتبال انگلیس راهی روسیه شوند اما با تصمیم جدید فقط ۲ عضو ارشد فدراسیون فوتبال به این سفر خواهند رفت.

ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر روسیه در رابطه با این تصمیم فدراسیون فوتبال انگلیس به روزنامه ریانووستی گفت: هر کسی به سبک و شیوه خود دیوانه می‌شود. روسیه با تمام وجودش مهیای جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال می‌شود. این طرح روسیه نیست. این طرح فیفا و تمام جهان فوتبال است. انگلیسی‌ها که تصمیم به تحریم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گرفته‌اند، دیوانه هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: صادقانه بگویم ما مسئولیت تعهدهایی که بابت میزبانی از جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال داده بودیم را پذیرفتیم. تمامی امکانات لازم را برای تیم‌های شرکت‌کننده مهیا کردیم. مقامات انگلیسی نباید این‌گونه عکس‌العمل نشان دهند، زیرا ده‌ها هزار هوادار فوتبال این کشور بلیت‌های بازی‌ها را خریداری کرده‌اند.

معاون نخست‌وزیر روسیه در خاتمه گفت: آنها (انگلیسی‌ها) با چه کسانی اعلام همبستگی می‌کنند. خودم هم نمی‌دانم. فوتبال یک بازی مردمی است. این کارهای انگلیسی‌ها چه وجه مشترکی با فوتبال دارد. باید کمتر به حرف‌های آنها توجه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.