مربی دروازه‌بان‌های پیشین تیم ملی اظهارنظرهایی در مورد تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دن گاسپار که به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش، هماهنگ‌کننده و مربی دروازه‌بان‌ها در تیم ملی فوتبال ایران کار می‌کرد، دو ماه مانده به شروع جام جهانی ۲۰۱۸ از تیم ملی رفت.

گاسپار که ترجیح می‌دهد جزئیات و دلیل جدایی‌اش از تیم ملی را فاش نکند به مجله «ساکر آمریکا» گفت: برای کشف فرصت‌های جدید و سهیم شدن دانش و تجربیات ارزشمندی که از این پروژه چالش‌برانگیز و جالب به دست آوردم، هیجان‌زده هستم. افتخار می‌کنم که جزیی از این تیمی بودم که به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه یافت و این پیروزی‌هایی برای مردم ایران بود. بسیاری از موفقیت‌های ما نتیجه سختکوشی و استعداد کادرفنی و مدیران بود. افتخار می‌کنم که در کنار همه آنها کار کردم.

وی که پس از صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ به سراسر روسیه سفر کرد تا کمپ‌های تمرینی این کشور را برای تیم ملی ایران مورد بررسی قرار دهد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: باید بازیکنان تیم ملی ایران را مورد تحسین قرار دهم. با وجود موانع بسیار، آنها با شجاعت، عزم راسخ و عشق به کشورشان بازی کردند. از هوادارانی که در طول کل ماجراجویی تیم ملی حمایت باور نکردنی از تیم کردند نیز قدردانی می‌کنم. آنها هواداران پرشور فوتبال هستند. برای ایران که خود را آماده حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ می‌کند، آرزوی موفقیت دارم. شکی ندارم که آنها باوقار نماینده کشورشان در روسیه خواهند بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )