سرمربی لیورپول ضمن تمجید از آرسن ونگر، سرمربی آرسنال درباره رقیب آتی تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری قبل از بازی با وست‌بروم در هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به تمجید از آرسن ونگر، سرمربی آرسنال و موضوع قطعی شدن جدایی او از تیم لندنی در پایان فصل پرداخت.

او گفت: از اقدام ونگر شگفت‌زده شدم اما به این تصمیم احترام می‌گذارم. او مرد تاثیرگذاری در فوتبال بوده و خواهد بود. دوران حرفه‌ای آرسن فوق العاده به نظر می‌رسد. ۲۲ سال مربیگری در یک تیم واقعا زیاد به نظر می‌رسد. او همیشه تیم و بازیکنانش را به سمت پیشرفت داده و فوتبال فوق‌العاده‌ای ارائه کرده است. من چنین تیم‌هایی را تحسین می‌کنم.مرد فرانسوی همیشه در آلمان یک الگو بوده است. به نظرم فوتبال بدون آرسن متفاوت می‌شود.

کلوپ درباره وست‌بروم، رقیب آتی تیمش افزود: آن‌هابه زمین می‌آیند تا ثابت کنند تیمی در حد لیگ برتر هستند و از اندک شانس خود برای بقا در لیگ استفاده کنند. در جام حذفی به وست‌بروم باختیم و نیازی نیست این مسئله را بازگو کنم. باید سخت تلاش کنیم و نباید برای چیزی جشن بگیریم.خبر جدیدی درباره مصدومیت امره جان و لالانا ندارم. حتی ممکن است مجددا در همین فصل برای تیم بازی کنند. کلاین مشکلات عضلانی دارد. جو گومز به طور کامل در تمرین حضور داشت و لاورن هم تمرین کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.