سرمربی دورتموند یک بازی دشوار را مقابل بایرلورکوزن پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیتر اشتوگر، سرمربی بوروسیادورتموند در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بایرلورکوزن در هفته سی و یکم رقابت‌های بوندس‌لیگا از نبردی دشوار سخن گفت.

او سخنانش را این‌گونه شروع کرد: برای جانشینی باتشوایی مصدوم چند گزینه داریم. ایساک حالا متوجه شده فرصت خوبی برای حضور در میدان دارد. بازیکنان جوان اکثرا در کناره‌ها بازی می‌کنند و سرعت خوبی دارند. احتمال دارد تیم بدون مهاجم نوک واقعی بازی کند این روش باعث می‌شود بازی بین خطوط بیشتر دچار تغییر شود. از سوی دیگر شورله هم مصدوم شده و هنوز نمی‌تواند در تمرینات گروهی حاضر شود. وضعیت سوکراتیس کمی بهتر شده است.

او در ادامه افزود: لورکوزن به طرزی باور نکردنی پیشرفت کرده است. آن‌هاشایسته جایگاه‌های بالاتر جدول هستند چون در تمام مسابقات با سرعت کار می‌کنند و می‌جنگند. شاهد یک بازی باز و دشوار خواهیم بود.با گذشت زمان، زخم‌ها هم بهبود پیدا می‌یابند و جو تیم هر روز بهتر و بهتر می‌شود. بدون شک شکست در دربی آزار دهنده جلوه می‌کند اما سبک لورکوزن با شالکه متفاوت است. حریف قبلی بایر، بایرن مونیخ بود و لورکوزن بعد از زدن گل اول حتی فرصت بازگشت به بازی را هم پیدا کرد. به نظرم آن‌ها عملکرد خوبی داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.