سرمربی روسونری، بنونتو را تیم قدرتمندی می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو، سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در سری A مقابل بنونتو از بازیکنانش خواست با تمام قدرت به میدان بروند.

او گفت: بنونتو تیم خوبی است که چیزی برای از دست دادن ندارد و قدرتمندانه بازی می‌کند. اگر رویکرد درستی نداشته باشیم، به مشکل می‌خوریم. آتالانتا، فیورنتینا و سمپدوریا در حال حاضر رقبای مستقیم ما هستند. باید کار خودمان را انجام دهیم؛ بدون اینکه فراموش کنیم ۴ ماه قبل کجا بودیم. باید به روزهایی که همیشه پیروز می‌شدیم، برگردیم. پوشیدن پیراهن میلان مسئولیت بزرگی به همراه دارد. مایلم حس تعلق و عزم را در بازیکنانم ببینم. حتی اگر خسته هم باشیم، نباید از جنگیدن دست بکشیم. خواهیم دید تا کجا پیش می‌رویم. می‌خواهیم تیم قدرتمندی باشیم. اتفاقی نیست که پس از یوونتوس و ناپولی، بیشترین موقعیت گل را داریم. اگر بازی قبلی با تورینو را فاکتور بگیریم در بازیسازی عالی هستیم.

او در ادامه اظهار داشت: بیلیا بازیکن مهمی است و تعادل را به تیم اضافه می‌کند. مونتولیو یا لوکاتلی مقصر گلی که برابر تورینو دریافت کردیم نیستند. ما مالکیت توپ را از دست دادیم. لیگ اروپا مهم است چون میلان باید در رقابتی اروپایی باشد. ششم شدن بهتر از هفتم شدن است. نمی‌خواهیم از مراحل پایین در لیگ اروپا باشیم. کوترونه به عنوان بازیکن کناری گزینه خوبی به حساب می‌آید اما شاید در پستی دیگر بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.