کاپیتان تیم بارسلونا به زودی عازم چین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمام شواهد نشان می دهد که آندرس اینیستا کاپیتان تیم بارسلونا در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد. اتفاقی که قطعا هواداران بارسا را در اندوهی عظیم فرو خواهد برد. اما نکته قابل توجه در مورد اینیستا آینده نامعلوم این بازیکن است.

کاپیتان بارسا به احتمال زیاد راهی لیگ چین خواهد شد اما هنوز مشخص نیست شماره ۸ آبی اناری ها کدام باشگاه را در این کشور انتخاب خواهد کرد.

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی دو تیم شانس بسیار زیادی برای جذب اینیستا دارند. لیفان یکی از آنهاست و دیگری تیانجین است که در سوپرلیگ چین هشتم و دهم هستند.

هر دو باشگاه در ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن کاپیتان بارسلونا انجام داده‌اند و اینیستا هم به هیچ کدام از آنها پاسخ مثبت نداده و قراردادی هم امضا نشده است. دستمزد پرداختی در هر دو باشگاه نجومی و چندین برابر رقم دریافتی آندرس در بارسلوناست و آپشن‌های دیگری هم در بسته پیشنهادی هر دو طرف به چشم می‌خورد.

دون آندرس که قرار است تصمیم نهایی اش برای ترک بارسا را پس از فینال کوپا دل ری به طور رسمی اعلام کند، به احتمال زیاد راهی یکی از این دو تیم خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.