یک روزنامه روسیه‌ای از زمان حضور روبرتو مانچینی در رأس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایتالیا و جایگزین او در تیم زنیت سن‌پترزبورگ پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه ریانووستی روسیه، براساس اعلام رسانه‌های ایتالیایی روز ۲۰ ماه می سال جاری میلادی (۳۰ اردیبهشت) روبرتو مانچینی به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور اعلام خواهد شد. البته مانچینی که در پایان بازی هفته بیست‌وششم لیگ برتر روسیه میان تیم‌های زنیت‌ سن‌پترزبورگ و کراسنودار، روسیه را به مقصد ایتالیا ترک کرده بود، هرگونه مذاکره با فدراسیون فوتبال ایتالیا را انکار کرده است.

این روزنامه روس سپس به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا نوشت: سینیشا میهایلوویچ، سرمربی صربستانی پس از حضور روبرتو مانچینی در تیم ملی فوتبال ایتالیا جایگزین او در تیم زنیت سن‌پترزبورگ خواهد شد. این سرمربی اهل صربستان از سال ۲۰۱۶ تا ماه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی سرمربی تیم تورینو بود و پس از شکست برابر یوونتوس در جام حذفی ایتالیا از سمت خود برکنار شد. میهایلوویچ پس از اطمینان سران باشگاه زنیت‌ سن‌پترزبورگ از حضور مانچینی در تیم ملی ایتالیا به‌عنوان جایگزین اصلی او مطرح شد و حتی مذاکره اولیه نیز در این رابطه صورت گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.