کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل بیلبائو هم گل تساوی بخش تیمش را زد تا سفیدپوشان در دیداری خانگی کار را با از دست دادن همه امتیازات به پایان نبرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک روز دیگر و یک درخشش دیگر از کریستیانو رونالدو برای تیم فوتبال رئال مادرید. یک بار پنالتی دقایق پایانی در دیدار حساس مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان، یک بار مغلوب کردن دروازه‎بان بزرگی به نام یان اوبالاک در دربی مادرید، حالا هم مغلوب کردن کپا در بازی با بیلبائو در اواخر بازی و به تساوی کشاندن آن. این‌ها دقایقی است که در ذهن هواداران رئال مادرید ثبت شده است.

حالا رکورد گلزنی‌های او به ۱۲ بازی پشت سر هم رسیده است، مساوی به بهترین رکورد گل زدن پشت سر هم او در رئال، در باشگاهی که اخیرا به فکر خرید نیمار برای جانشینی او بوده است. اما شاید دوباره رونالدو باعث شده باشد باشگاه بیشتر به این موضوع فکر کند و حتی شاید از خرید بازیکنی برای جانشینی رونالدو منصرف شده باشد.

مدتی بود سوژه‌های اصلی مطبوعات در تسخیر نیمار و احتمال جانشینی رونالدو توسط او بود. دقیقا همان چیزی که رونالدو تحملش را نداشت و دقیقا از زمان شروع شدن اخبار مربوط به نیمار و رئال درخشش رونالدو هم شروع شد. او دوباره به مطبوعات سلطه پیدا کرد و با گل‌هایش مانع از ورود هرچه بیشتر رئال به بحران شد.

حالا نوبت رئال رسیده که یک بار دیگر تمام تلاشش را برای نگه داشتن رونالدو بکند و بدون توجه به سن او برای داشتنش همه تلاشش را بکند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.