رئیس آژانس گردشگری فدرالی روسیه از برپایی جشنواره غذایی در شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت رسمی آژانس گردشگری فدرالی روسیه، اولگ سافونوف گفت: در تمامی ۱۱ شهر میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ جشنواره غذایی با ارائه منوی ویژه فوتبالی به میهمانان و هواداران برگزار خواهد شد.

رئیس آژانس گردشگری فدرالی روسیه افزود: در این جشنواره هواداران فوتبال می‌توانند غذاها و دسرهای مختلف روسی را امتحان کنند. در شهر سارانسک پنکیک‌ برای هواداران مهیا خواهد بود. در شهرهای روستوف و سامارا انواع غذا با ماهی‌های رودخانه‌ای در دسترس است. سن‌پترزبورگ میهمانان خود را با پیراشکی‌های خوشمزه شگفت‌زده می‌کند. در کالینینگراد نان باردوینو و سوچی با کباب شیشلیک پذیرای هواداران خواهند بود.

وی اظهار داشت: منوی فوتبالی جشنواره غذایی جام جهانی ۲۰۱۸ فقط مختص مردم روسیه نیست و خارجی‌ها نیز می‌توانند از آن لذت ببرند. مطمئن هستیم میهمانان و هواداران دیگر کشورها با خوردن این غذاها و دسرها دوباره به روسیه بازخواهند گشت.

جام جهانی ۲۰۱۸ در روزهای ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه سال جاری در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر روسیه با شرکت ۳۲ تیم برگزار خواهد شد. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.