دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: متاسفانه هشت تیمی که در آن فوتسال بازی کرده‌ام منحل شده است!

مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انحلال تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: متاسفانه انحلال تیم ها و کنار کشیدن آنها به اپیدمی تبدیل شده است. بخش خصوصی در فوتسال حمایت نمی شود و همین مسئله عامل کنار کشیدن آنها بعد از سه یا چهار سال تیمداری است. در این بین ضربه اصلی را کسانی می خورند که برای فوتسال زحمت می کشند؛ افرادی مثل مدیران، مربیان و بازیکنان و تمام کسانی که در فوتسال دیده نمی شوند.

وی افزود: کنار کشیدن تیم ها باعث پایین آمدن سطح پرداختی به بازیکنان و مربیان می شود. بازیکنان هم مجبور می شوند هرسال با مبلغ کمتری قرارداد ببندند. این شرایط به نفع هیچکس در فوتسال نیست.

دروازه بان تیم تاسیسات خاطرنشان کرد: از زمانی که فوتسال را شروع کردم تا به امروز، هشت تیمی که در آنها سابقه بازی دارم منحل شده اند یعنی تیم های بسیج ری، چینی همگام، شن سا، شهید منصوری، فولاد ماهان، ارم کیش قم، دبیری تبریز و تاسیسات دریایی. فکر می کنم این از پاقدم من است که تیم ها از لیگ کنار می روند!

نظری درباره شرایطش برای فصل بعد، تاکید کرد: بحث ما بحث تاسیسات نیست. در حال حاضر هیچ چیز در فوتسالمان مشخص نیست. فوتسال ایران به روزمرگی رسیده است چون پشتوانه ای ندارد. اگر مسئولان جلسه ای بگذارند و دلایل کناره گیری و بی انگیزگی تیم ها را بررسی کنند، قطعا به نتیجه می رسند. مسئولان ما فقط برگزاری لیگ به صورت پلی آف را از لیگ معتبری مثل روسیه الگوبرداری می کنند در حالی که باید به مسائل دیگر لیگ های معتبر بپردازند.

وی ادامه داد: من خودم سابقه بازی در لیگ روسیه را دارم. سازمان لیگ روسیه از تیم ها برای کنار نکشیدن از لیگ ضمانت های معتبر می گیرد. به عنوان مثال تیم ما در مقطعی از لیگ دچار مشکلات مالی شد ولی به خاطر ضمانت هایی که بود، ما را ساپورت کرد. چرا مسئولان ما فقط موارد دم دستی را الگوبرداری می کنند؟ بررسی مسائلی از این دست زمان زیادی هم نمی خواهد.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: البته عباس ترابیان و علی کفاشیان رئیس کمیته فنی و رئیس کمیته فوتسال اینبار برای کنار نکشیدن تیم تاسیسات از لیگ، با مسئولان این شرکت جلساتی داشتند که این مسئله هم در نوع خودش خوب بود چون در گذشته شاهد این جلسات نبودیم.

نظری در پاسخ به این سئوال که آیا با وضعیت فعلی لیگ برتر فوتسال، از بازگشت به لیگ ایران پشیمان نیستید؟ گفت: صد درصد پشیمانم. شاید اگر زمان به عقب می رفت، به لیگ ایران بر نمی گشتم ولی آن زمان شرایط خانوادگی اجازه نمی داد در روسیه بمانم.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که تا چه زمانی به بازی کردن در فوتسال ادامه می دهد؟ تاکید کرد: تا هر زمان که مثمر ثمر باشم، بازی می کنم. از نظر بدنی خودم را آماده نگه داشته ام. من به هرچه خواسته ام در فوتسال ایران، آسیا و جهان رسیده ام. الان اهداف کوچکی برایم مانده که برای خودم ترسیم کرده ام و می خواهم به آنها برسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.