کارشناس مشهور فوتبال اسپانیا توضیح داده که پپ گواردیولا با چه روش و طرز فکری همیشه به بردن فکر می‎کند و دوست دارد همواره در کارش پیشرفت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «گیوم بلگه» کارشناس فوتبال اسپانیا و روزنامه نگار مشهور ورزشی توضیح داده که پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی که به تازگی قهرمان لیگ جزیره شده و پیش از این هم قهرمانی‎هایی با بارسلونا و بایرن مونیخ کسب کرده بود، چطور همیشه برای پیشرفت و بهتر شدن انگیزه دارد.

او در اینباره گفت: پپ گواردیولا کسی است که به دانشگاه نرفته و مدرک دانشگاهی ندارد. از طرفی «یوهان کرویف» کسی بود که از زمان بازی کردن پپ همیشه بیشترین توصیه‌ها را برای او داشته است، حتی زمانی که پپ مربی شده بود هم مشورت‎های زیادی با او می‏‌کرد.

این موضوع باعث شده پپ انسانی کنجکاو باشد و به هرکس می‌‏رسد از او سوالاتی بپرسد، مثلا نظرت درباره تیم ما چیست؟ «لروی زانه» چطور بازیکنی است و ....

او حالا هر زمان به مشکلی برسد یا وضعیتی باشد که مجبور باشد برایش تصمیم گیری کند تنها یک سوال از خودش می‎پرسد و آن هم این است که اگر یوهان کرویف زنده بود در این باره چه می‎گفت. کرویف به او یاد داده بود که انسانی باشد که متفاوت فکر می‎کند و حالا پپ در هر شرایطی از خودش می‎پرسد باید چه کنم که متفاوت باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.