سرمربی آبی‌پوشان لندنی از عملکرد دو مهاجم اسپانیایی و فرانسوی خود در بازی با برنلی ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چلسی در حالی شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری معوقه از هفته سی‌ویکم در خانه برنلی به برتری ۲ بر یک دست یافت که زوج اولیویه ژیرو و آلوارو مورتا با وجود اینکه موفق به گلزنی نشدند، تأثیر بسزایی در ثبت پیروزی آبی‌پوشان لندنی داشتند و همین موضوع باعث شد کونته به استفاده مجدد از این زوج در خط حمله تیمش در بازی با ساوتهمپتون در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس فکر کند.

کونته به شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت» گفت: بازی خوبی مقابل تیم سرسختی انجام دادیم چون بازی مقابل برنلی آسان نیست. عالی بازی کردیم و هر دو مهاجم تیم (ژیرو و موراتا) عالی کار کردند و بدون توپ و با توپ شگفت‌انگیز بودند. کل تیم هم بازی خیلی خوبی ارائه داد و شایسته این برد بودیم.

وی ادامه داد: استفاده از زوج موراتا و ژیرو در خط حمله واقعاً گزینه خوبی است. در گذشته (به دلیل مصدومیت‌های این دو بازیکن) برای من خیلی سخت بود که از این دو مهاجم در کنار هم استفاده کنم، اما آنها نشان دادند که ارتباط فوق‌العاده‌ای با هم در زمین دارند و ترکیب فوق‌العاده‌ای هستند. در کنار اینها آلوارو و اولیویه سخت برای تیم تلاش کردند.

سرمربی ایتالیایی چلسی با اشاره به بازی عصر یکشنبه شاگردانش مقابل ساوتهمپتون در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس گفت: قطعاً سعی خود را خواهیم کرد تا به فینال جام حذفی (FA Cup) برسیم، هرچند بازی آسانی در پیش نداریم و باید سخت بجنگیم. روحیه فوق‌العاده‌ای از تیم مقابل برنلی دیدم و باید با همین روند به کارمان ادامه بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.