انتخاب مدیرفنی برای تیم ملی امید تقریبا پیام روشنی داشت که کمیته فنی فوتبال قرار نیست بر مدار برنامه مورد نظر کارلوس کی روش پیش برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید استیلی بعداز حدود ۳ یا ۴ سال بیکاری ، یکباره مدیرفنی تیم ملی امید می شود . استیلی که پساز ناکامی مطلق با پرسپولیس دیگر روی نیمکت تیمی ننشست ، حالا یکباره با تیم امیدمی آید. او تقریبا در همه این سال ها بیشتر با حشمت خان مهاجرانی درباره بیزنس هایاطراف فوتبال گپ می زده. علاقه ای به مدیریت ورزشی نشان داده و درحالی که سرمربیتیم ملی خیلی صریح نظرش را درباره تیم امید معلوم کرده بود ، در راس تیم امید قرارگرفته به عنوان مدیرفنی تا مشخص شود فدراسیون خواسته اینگونه نشان دهد برنامه اشسوای از الگوی کارلوس کی روش برای امیدهاست و خط شان را از هم جدا کرده اند.

اگرچه کی روش خیلی روشن اعلام کرده بود برای آنپست اگر نظرش خواسته شده باشد ، آن فرد جواد نکونام است ، آمدن استیلی به اینترکیب ، یعنی نکونام گزینه جدی مورد نظر فدراسیونی ها نیست و آنها سراغ نفری میروند که با استیلی هماهنگ تر باشد. شاید گزینه ای مثل همان علیرضا منصوریان کهسابقه حذف تیم ملی امید ایران از المپیک را هم داشته است.

البته آخرین باری که تیم امید مدیرفنی داشته ،حضور مایلی کهن کنار تیم خاکپور بود که تجربه ای تلخ را در کنار هم رقم زدند و کلیحاشیه برای فوتبال ملی به وجود آورد. قبل از آن هم حضور افاضلی بالای سر وینگادایک اتفاق فاجعه آمیز بود. حالا باید دید این انتخاب سوم با استیلی که مدت هاست دوراز چرخه روز فوتبال ایران بوده ، چه آورده ای برای فوتبال ملی خواهد داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )