مربی تیم فوتبال سایپای تهران به تصمیماتی که سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گیرد، اعتقاد دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمد دایی در نشست خبری پیش از دیدار مشکی‌پوشان خراسان - سایپای تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این بازی برای ما مسلماً سخت‌تر از دیگر دیدارهاست، چرا که آنها چیزی برای از دست دادن ندارند، اما ما باید حتماً بازی را ببریم تا در جمع مدعیان کسب سهمیه باقی بمانیم. ما برای کسب سه امتیاز به مشهد آمده‌ایم و ان‌شاءالله دست پر برگردیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان تیم مشکی‌پوشان دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و فردا می‌خواهند خودشان را نشان دهند و از این رو از هر حیث خطرناک هستند. خوشبختانه ما برای بازی فردا بازیکن مصدومی در اردو نداریم و فقط آرش رضاوند محروم است.

مربی تیم فوتبال سایپا در پایان درباره اینکه نظرش در مورد مشکلات موجود بین سرمربی تیم ملی و مربیان باشگاه‌ها چیست، خاطر نشان کرد: اعتقاد من این است که منافع تیم ملی از هر چیزی مهم‌تر است. مطمئناً کی‌روش در بالاترین سطح مربیگری کرده و در این کار خبره است. از این رو من به تصمیماتی که او می‌گیرد، خیلی اعتقاد دارم. هرچند در این میان برخی باشگاه‌ها هم می‌خواهند از بازیکنان ملی‌پوش استفاده کنند و منافع خودشان را در نظر می‌گیرند. اما اگر من تصمیم‌گیرنده بودم اولویت تیم ملی بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )