دروازه‌بان بانوی پیر، داور انگلیسی بازی شب گذشته یووه مقابل رئال مادرید را «حیوان» خطاب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یوونتوس در حالی تا دقیقه ۲+۹۰ بازی شب گذشته (چهارشنبه) با نتیجه ۳ بر صفر از میزبان خود، رئال مادرید پیش بود که مایکل اولیور، داور انگلیسی این بازی صحنه‌ای را که تعادل لوکاس واسکز در محوطه جریمه توسط مهدی بن‌عطیه بر هم خورد را پنالتی تشخیص داد و با گل شدن همین پنالتی توسط رونالدو، رئالی‌ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۳ راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شدند.

جان‌لوئیجی بوفون که پس از اعلام پنالتی به سود رئال مادرید بابت اعتراض به مایکل اولیور از زمین بازی اخراج شد، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: مادرید را با این بازی به یاد ماندنی ترک می‌کنم. شاهد ۱۸ جنگجو بودیم که عملکردی فوق‌العاده ارائه دادند. تنها بازیکنان یوونتوس هستند که می‌توانند اینطور باشند.

وی ادامه داد: خوشحالم که با سری بالا مادرید را ترک می‌کنیم و کمی اعتبار به فوتبال ایتالیا باز‌می‌گردانیم. همچنین باید از دستاورد رم بابت بازگشت‌شان به بازی و حذف بارسلونا تمجید کنم و امیدوارم آنها فاتح لیگ قهرمانان شوند. پنجشنبه شب هم طرفدار لاتزیو در رقابت‌های لیگ اروپا خواهم بود و باید نشانه‌هایی از بازگشت فوتبال ایتالیا را نشان دهیم.

دروازه‌بان بانوی پیر همچنین در پاسخ به این پرسش که «به داور مسابقه چه گفتی که مستقیم کارت قرمز نشان داد؟»، خاطرنشان کرد: چیز عجیبی نگفتم. داور کنترل بازی را از دست داد. نمی‌توانم قبول کنم که داوری بازی دو تیم سطح بالا آن هم در چنین دیداری به کسی سپرده می‌شود که شخصیت، شجاعت و تونایی گرفتن تصمیمات درست را ندارد.

بوفون تصریح کرد: مایکل اولیور آماده این بازی نبود. گرفتن پنالتی اینچنینی پس از یک بازی به یادماندنی و اخراج کسی (اشاره به خودش) که در طول دوران حرفه‌ای‌اش هرگز کارت قرمز دریافت نکرده بود، آن هم در آخرین بازی من قابل‌قبول نبود. اگر این کار را می‌کنید، حیوان هستید و به جای قلب‌تان می‌توانید یک سطل زباله جایش بگذارید.

وی در ادامه انتقادش از داوری گفت: فراتر از همه اینها اگر شما شخصیت لازم برای قدم زدن در چمن چنین ورزشگاهی را ندارید، بهتر است که به همراه همسر و فرزندان‌تان روی سکوها بنشینید و نوشابه بنوشید و چیپس بخورید.

جی‌جی ۴۰ ساله در پایان اظهار داشت: ما در این دیدار حماسه‌ای از خود برجای گذاشتیم و عملکردی قهرمانانه داشتیم. احساس غرور بی حد و حصری دارم از اینکه کاپیتان این بچه‌ها هستم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )