مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد با بیان اینکه این تیم با قدرت برابر استقلال به میدان می‌رود، گفت: حرف‌هایی که درباره محکم بازی نکردن ما مطرح می‌شود متمدنانه نیست.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار گسترش فولاد با استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر که فردا چهارشنبه برگزار می‌شود، گفت: دوست داریم در این بازی برنده باشیم و حتی از وسط جدول هم بالاتر برویم. متاسفانه بعضی از تیم ها جایگاه خود را در جدول وابسته به نتایج ما و محکم بازی کردن گسترش می کنند که این معنایی ندارد. هر تیمی باید جایگاه و عنوانش را خودش به دست بیاورد نه اینکه به قدرت سایر تیم ها متوسل شود.

وی افزود: ما با استقلال مراوده بازیکن داشته ایم ولی عهد اخوت نبسته ایم. نه با استقلال و نه با هیچ تیم دیگری در زمین مسابقه رفاقت نداریم و همه رقیبمان محسوب می شوند. حرفهایی که می زنند مبنی بر اینکه ممکن است گسترش مقابل استقلال محکم بازی نکند، متمدنانه نیست.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد یادآور شد: ما امروز به حساب بازیکنان تیم پاداشی را واریز کردیم؛ حتی برای کسانی که در لیست ۲۰ نفره نیستند. حتی اگر بعد از بازی نتیجه مطلوب باشد، پاداش دیگری به بازیکنان می دهیم. در مجموع آماده این مسابقه هستیم و مصدومان هم به بازی با استقلال می رسند.

نصیرزاده با بیان اینکه نمی تواند نتیجه را پیش بینی کند، گفت: اگر پیشگوی خوبی بودم که وضع مالی ام خوب بود! با این حال حسم می گوید در این مسابقه برنده می شویم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا گسترش فولاد اقداماتش را برای فصل آینده شروع کرده است؟ تاکید کرد: در سفری که به ایتالیا داشتیم متوجه شدیم هیچ باشگاهی قرارداد زیر ۵ سال با بازیکنان ندارد. تیم گسترش هم به جز سه بازیکن، با سایر نفراتش قراردادهای ۲ تا ۵ ساله دارد و از این بابت نگرانی نداریم.

مدیرعامل باشگاه گسترش در خصوص احتمال تمدید قرارداد فیروز کریمی هم گفت: اگر کریمی بخواهد می تواند در گسترش بماند. او از تیم های دیگر هم پیشنهاد دارد ولی اگر بخواهد در تیم ما می ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.