از نگاه بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، سرمربی پرتغالی فعلی این تیم به کار مربیان لیگ برتری اعتقادی ندارد.

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به صحبت‌های اخیر کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه بازیکنان لیگ برتری از لحاظ بدنی آمادگی ایده‌آلی ندارند، گفت: من معتقدم کی‌روش دنبال بهانه است و حرف‌های او در این زمینه منطقی نیست. ۵۰ تا ۶۰ درصد از ترکیب تیم ملی را لژیونرها تشکیل می‌دهند و ۲۰ تا ۳۰ درصد هم بازیکنان استقلال و پرسپولیس هستند که الان در لیگ قهرمانان آسیا حاضر هستند و عملکرد آنها را می‌بینیم. این در حالی است که مربیان پرسپولیس و استقلال خارجی هستند و به صورت حرفه‌ای تیم‌شان را برای حضور در بازی‌ها آماده می‌کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کی‌روش اعتقادی به کار مربیانی که در لیگ برتر فعالیت می‌کنند، ندارد. شما می‌بینید که پرسپولیس و استقلال با هدایت برانکو و شفر چه شرایطی دارند، ولی کی‌روش این حرف‌ها را می‌زند تا اگر در آینده نتیجه نگرفت بهانه‌ای در دست داشته باشد. الان مربیان ایرانی هم با علم روز دنیا در مورد مسائل بدنسازی و تاکتیکی آشنا هستند و می‌دانند که بازیکنان را چگونه آماده نگه دارند.

پیشکسوت فوتبال ایران همچنین در مورد بازی‌های اخیر تیم ملی و برخی انتقادها از تفکرات تدافعی کی‌روش تأکید کرد: هر مربی ایده‌های خاص خودش را دارد و نمی‌توان از تفکرات دفاعی کی‌روش ایراد گرفت. او با توجه به بضاعتی که تیمش دارد چنین روشی را در نظر می‌گیرد و در جام جهانی هم با همین سیستم مقابل حریفان بازی خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۵ )