مدیر تیم پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه می‌خواهد امسال قهرمان آسیا شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی پس از شکست ۲ بر یک پرسپولیس مقابل سایپا، در مورد بازی پیش‌روی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف‌قارشی ازبکستان، گفت: بازی سختی داریم. نسف قارشی تیم خوبی است اما می‌توانیم به‌عنوان سرگروه بالا برویم و با قدرت ظاهر شویم. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که امسال بهترین بازی‌ها را داشته باشیم و قهرمان آسیا شویم. می‌خواهیم مقابل این تیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی در مواجه شدن با سوال خبرنگاری راجع‌به دعوتش به کمیته اخلاق گفت: امروز راجع به عید صحبت کنید. ما آمده بودیم برای بردن و قهرمانی اما این‌طور شد که می‌بینید!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های محسن مسلمان مبنی بر اینکه از این باشگاه کسی برای تمدید قرارداد با بازیکنان تماس نگرفته، تصریح کرد: مطمئن باشید از بازی نسف‌قارشی که برگشتیم با همه صحبت می‌کنیم. باشگاه تک‌به‌تک بازیکنان می‌خواهد که به دفتر باشگاه بیایند و برای تمدید قرارداد مذاکره کنیم. بازیکنان هم از خدای‌شان است که در پرسپولیس بمانند. با احترام به همه تیم‌ها و باشگاه‌ها، بازیکنان تیم بهتر، مردمی‌تر، پرطرفدارتر و بزرگ‌تر از پرسپولیس نمی‌توانند پیدا کنند. پرسپولیس بهترین باشگاه دنیاست!

پیروانی یادآور شد:‌ تمدید قرارداد بازیکنان دیر و زود دارد، ولی سوخت و سوز ندارد. همه بازیکنان قرارداد می‌بندند، خیال هواداران راحت.

وی در مورد نتیجه سفر گرشاسبی به سوئیس گفت: آقای گرشاسبی امشب از سوئیس برمی‌گردد. نتیجه نهایی سفر ایشان را هم به‌زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بحث اختلاف کارلوس کی‌روش و سرمربیان تیم‌های باشگاهی بر سر بازیکنان ملی‌پوش، خاطرنشان کرد: آقای کی‌روش بازیکنانش را می‌خواهد، باشگاه‌ها هم بازیکنان‌شان را می‌خواهند. این بازیکنان برای همه مهم هستند، اما امیدوارم روزی همه سر یک میز بنشینند و مشکلات را حل کنند.

پیروانی در پاسخ به این سوال که «آیا اگر کی‌روش بازیکنان پرسپولیس را بخواهد، برانکو با این موضوع موافقت می‌کند یا خیر؟»، گفت: این را از خود برانکو بپرسید. ان‌شاءالله همه چیز حل می‌شود. به‌عنوان یک ایرانی برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۸ )