مهاجم سابق منچستریونایتد می‌گوید بازگشتش به تیم ملی سوئد برای بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ تنها به نظر خود او بستگی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید اینکه او در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور داشته باشد تنها و تنها به نظر خودش بستگی دارد.

مهاجم ۳۶ ساله‌ای که اخیراً قراردادش با منچستریونایتد را فسخ کرد تا به لس‌آنجلس گلکسی ملحق شود، در خصوص احتمال بازگشتش به تیم ملی سوئد برای بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: این به خودم بستگی دارد. منظورم این است که فدراسیون هر روز با من تماس می‌گیرد و می‌پرسد «حالت چطور است؟ چه می‌خواهی؟ نظرت چیست؟ اوضاع چطور است؟»، اما من می‌خواهم قدم به قدم پیش بروم. اگر حس و حالم خوب باشد، اگر احساس کنم که می‌توانم آن بازی که می‌‌خواهم را ارائه کنم، درهای بازگشت به روی من همیشه باز خواهد بود. بگذارید اینطور بگویم که این موضوع ربطی به دیگران ندارد و یک مسئله درونی است.

زلاتان ادامه داد: اگر بخواهم، آنجا در جام جهانی خواهم بود و اگر نخواهم که نخواهم بود، اما به وقتش در مورد این موضوع هم تصمیم می‌گیرم. من همیشه می‌گویم که تشنه فوتبال بازی کردن هستم و باید فوتبال بازی کنم و وقتی که شروع به این کار کردم، آن وقت می‌توانم درباره مراحل بعدی تصمیم بگیرم. الان تمام تمرکز من روی گلکسی است، اینکه چطور خودم را با این تیم وفق دهم و با هم‌تیمی‌هایم، باشگاه و شهر آشنا شوم. زمانی که اینجا همه چیز روبه‌راه شد آن وقت قدم بعدی را برخواهم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.