سومین سالگرد درگذشت دو خبرنگار ورزشی که جان خود را در راه فعالیت رسانه‌ای خود از دست دادند، فرا رسیده و به یاد آنها می‌نویسیم از صدایی که قطع نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز، چهارم فروردین ماه ۹۷ نامه‌ای داریم. نامه‌ای برای میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی؛ خبرنگاران خوشنام ورزش که نه فقط در خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن‌امروز، بلکه در بین تمام اهالی ورزش کشور از خود نام نیک به جا گذاشتند. آنها که روزها، هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌های خود را در این راه گذاشتند و در این راه هم راهی آسمان شدند. آنها که خود سال‌ها قلم روی کاغذ می‌گذاشتند و حالا ما برای آنها می‌نویسیم. می‌نویسیم که روزها، هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌ها می‌گذرد؛ می‌شماریم روزهای بدون شما را. ۱۰۹۶ روز، ۱۵۶ هفته، ۳۶ ماه و سه سال گذشت از بلندترین پرواز شما، اما هنوز که هنوز است جایی نیست، برویم، کاری نیست، انجام بدهیم، صدایی نیست، بشنویم و شما را به خاطر نیاوریم.

شما در دنیای خاطره‌ها هم واقعی هستید. هنوز حس‌تان می‌کنیم. انگار هنوز در تحریریه کنارمان نشسته‌اید، در خیابان کنارمان راه می‌روید، در ورزشگاه کنار ما هستید و گزارش می‌کنید. عکس میلاد حجت‌الاسلامی که در تحریریه خبرگزاری تسنیم روی دیوار نقش بسته و همچنان می‌خندد و صدای خنده‌هایش هنوز در تحریریه می‌پیچد. خلاصه که جای او خالی است، اما دور نیست از ما. همین حوالی نشسته، خنده روی لبانش است و حقیقت می‌نویسد. مثل همیشه‌ای که حقیقت و اخلاق را ارجح بر هر خبر و گزارشی می‌دانست، با همان خنده‌های معروفش.

آنقدر ماندگار بوده آن خنده‌ها که در چند خط ساده چند بار روی خنده‌هایش تأکید داریم. تأکید داریم که جزو بهترین‌ها بوده، نه حالا بگوییم و اکنون که کنارمان نیست بهترین شده، چون میلاد حجت‌الاسلامی هنوز اینجا کنار ماست. هنوز می‌خندد و صدای عدالت طلبی‌اش در گوش‌مان می‌پیچد و ما سعی داریم آن را فریاد بزنیم. می‌خواهیم فریاد بزنیم از نفسی که در غربت قطع شد، اما صدای عدالت‌خواهی هنوز قطع نشده. هنوز هستیم تا یاد میلاد حجت‌الاسلامی را زنده نگه داریم، هنوز هستیم تا یادآوری کنیم از خوشنامی و بزرگی‌اش نه فقط در فعالیت رسانه‌ای، بلکه یادآوری کنیم از انسانیتی که زندگی‌اش داشت و آموخت چطور باید پرواز کرد و چطور باید بهترین شد.

اگر کمک خلبان هواپیمای ایرباس A۳۲۰ پرواز بارسلونا - دوسلدورف شرکت ژرمن وینگز، عامدانه هواپیما را بر قله‌های رشته کوه آلپ کوبید تا شاهد پَرپَر شدن ۱۵۰ مسافر و خدمه این پرواز شویم و همه از سقوط نوشتند، ما از سقوط نمی‌نویسیم. ما احساسی هستیم و این احساسی بودن را دوست داریم. دوست داریم بنویسیم از بلندترین پروازی که به آسمان داشتی تا به خدا برسی. اگر به یک باره سکوت کردی، می‌نویسیم که «سکوت گامی قبل از پروازهای بلند است».

به گزارش تسنیم، امروز (۴ فروردین‌ماه ۹۷) سومین سالگرد درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی، خبرنگار ورزشی روزنامه وطن‌امروز است. دو خبرنگاری که برای پوشش اردوی تیم ملی راهی اتریش شده بودند و پس از پوشش اخبار دیدار ال‌کلاسیکو در شهر بارسلونا قصد بازگشت به اردوی تیم ملی را داشتند، اما سانحه برخورد هواپیما با کوه‌های آلپ به قصه آنها پایان داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.