هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد بازیکنان تیم ملی برای پیشرفت به بازی‌های تدارکاتی نیاز دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سامان قدوس درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تونس گفت: بازی واقعاً سختی بود. به خاطر شرایط زمین و بارش باران کار برای تیم کمی سخت شده بود. بازی در چنین زمینی برای من آسان و راحت است، چون در سوئد در زمین چمن مصنوعی بازی می‌کنیم که سرعت حرکت توپ بالاست، اما به طور کل شرایط زمین باعث شده بود نتوانیم آن‌طور که می‌خواهیم بازی کنیم.

وی افزود: تونس تیم بسیار خوبی است. آنها فشار زیادی ایجاد می‌کردند و روحیه تهاجمی و خشنی داشتند. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانستیم بیشتر بازی را کنترل کنیم. فرصت‌هایی ایجاد کردیم و می‌توانستیم گلزنی کنیم، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و به گل نرسیدیم. فکر می‌کنم تونس هم فرصت آنچنانی نداشت و گلی هم که آنها به ثمر رساندند، تصادفی بود. توپ با برخورد به پای میلاد محمدی وارد دروازه ما شد و از روی بدشانسی اتفاق افتاد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: با این حال من معتقدم کادر و مربیان خوبی داریم و بازیکنان هم خودشان را باور دارند. ما می‌خواهیم پیشرفت کنیم و به چنین بازی‌هایی نیاز داریم. من امیدوارم که با بهترین شرایط آماده حضور در جام جهانی شویم.

قدوس درباره غیبت برخی از بازیکنان اصلی تیم ملی به دلیل مصدومیت در این بازی و کسب تجربه برای برخی بازیکنان جدید گفت: ما در حال پیشرفت هستیم و باید بیشتر یاد بگیریم. من آینده روشنی را برای تیم ملی می‌بینم و باید به پیشرفت تیمی‌مان ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.