ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید بار دیگر بر اینکه خودش را بهترین بازیکن دنیای فوتبال می‌داند تأکید کرد و برای این ادعای خود دلایلی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو می‌گوید که همیشه خودش را بهترین بازیکن دنیا می‌داند. او که پیش از این هم بارها به این موضوع تأکید کرده بود، شب گذشته در مراسم دریافت جایزه بهترین بازیکن فوتبال پرتغال از فدراسیون فوتبال این کشور، گفت: همیشه می‌گویم که من بهترین بازیکن دنیا هستم چون باور دارم که بهترینم و این موضوع را در زمین بازی هم ثابت می‌کنم. این لحظه‌ای فوق‌العاده برای من است و می‌خواهم آن را با هم‌تیمی‌هایم قسمت کنم. کسب چنین جایزه‌ای هم از نظر فردی هم از نظر تیمی دستاورد بزرگی است. امسال (سال ۲۰۱۷) برای رئال مادرید سالی فوق‌العاده بوده است. ما در یک سال ۵ جام بردیم و من هم پنجمین توپ طلایم و دومین جایزه بهترین بازیکن فیفای خود را گرفتم.

رونالدو به آرای فوتبالیست‌ها، سرمربیان، هواداران و هیئت از کارشناسان به ریاست لوئیز فیگو به عنوان بهترین بازیکن سال پرتغال معرفی شد. این سومین سالی است که جایزه بهترین بازیکن فوتبال پرتغال ارائه می‌شود و در هر سه سال این جایزه به رونالدو تعلق گرفته است. رونالدو برای تصاحب این جایزه رقبایی مانند برناردو سیلوا از منچسترسیتی و روی پاتریشیو دروازه‌بان اسپورتینگ لیسبون داشت که به ترتیب دوم و سوم شدند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )