مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که هومن افاضلی نباید در فوتبال ایران کار کرده و اگر حرفی دارد الان باید آن را مطرح کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسیانو کروز در واکنش به صحبت‌های امروز هومن افاضلی در گفت‌وگو با تسنیم، عنوان کرد: حمله بزدلانه‌ای دیگر. این آقایان همیشه حرف‌هایی دارند اما همواره می‌خواهند این حرف‌ها را بعدا بزنند. هومن افاضلی باید خجالت بکشد. او هم باید از عذرخواهی کند و هم اینکه به نظر من نباید در فوتبال ایران کار کند.

آقاجانیان دیگر مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا باید افاضلی از فوتبال ایران عذرخواهی کند، گفت: قبل از بازی تیم امید ایران برابر عراق در زمان مربیگری علیرضا منصوریان و حضور من در این تیم، افاضلی اطلاعاتی را درباره محرومیت کمال کامیابی‌نیا در اختیار داشت که این اطلاعات را از من و منصوریان پنهان کرد و به خاطر حضور چند دقیقه‌ای این بازیکن، تیم امید ایران از مسابقات انتخابی المپیک کنار رفت.

اوسیانو هم گفت: اگر ایران از این مسابقات حذف شد به خاطر اشتباه قطعی آقای افاضلی بود. شخصی که چنین اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود به نظر من نباید در فوتبال ایران کار کند. عواقب این اشتباه چه بود؟ منصوریان و آقاجانیان کارشان را از دست دادند و افاضلی با ارتقای رتبه عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال و بعدا هم به عنوان سرمربی تیم زیر ٢٢ سال انتخاب شد. او باید توضیح بدهد با چه ارتباطی به این سمت رسید.

وی افزود: ایشان اگر شهامت دارد نمی‌خواهد حرف‌هایش را به بعد از جام جهانی موکول کند. تشریف بیاورد ساختمان تیم ملی و پک و جلوی همه و چشم در چشم و در نشستی خبری صحبت کند چرا که ما هم خیلی چیزها داریم که بگوییم. به طور مثال اینکه چه اشخاصی و از چه طریقی در این مدت اخیر دارند به تیم ملی لطمه می‌زنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۰ )