فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید جام جهانی ۲۰۱۸ آخرین شانس تیم کنونی آلبی‌سلسته برای قهرمانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال آرژانتین که در سه تورنمنت اصلی اخیر یعنی جام جهانی ۲۰۱۴، کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۴ و کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۵ به فینال این رقابت‌ها رسید، اما در نهایت از رسیدن به قهرمانی بازماند، در گروه D جام جهانی ۲۰۱۸ با تیم‌های ایسلند، کرواسی و نیجریه همگروه است.

لیونل مسی در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «لا کورنیسا» آرژانتین با اشاره به ناکامی آرژانتین در سه تورنمنت اخیر گفت: بارها به خاطر چنین بازی‌هایی، به خاطر باخت در بازی‌های فینال، برای اینکه نتوانستیم رویای یک کشور را تحقق ببخشیم، گریه کردم. آنها سه دیدار فینال بودند که ضربات سختی به ما زدند. اینطور به نظر می‌رسد که رسیدن به دیدارهای فینال اصلاً به ما کمک نکرده است.

فوق‌ستاره آلبی‌سلسته در ماه ژوئن پیش‌رو ۳۱ ساله می‌شود، این در حالی است که مهره‌های کلیدی تیم ملی آرژانتین از جمله سرخیو آگوئرو، گونسالو ایگواین، آنخل دی‌ماریا، نیکلاس اوتامندی و خاویر ماسچرانو همگی در جام جهانی ۲۰۱۸ بالای ۳۰ سال سن خواهند داشت.

مهاجم بارسلونا با اشاره به بالا رفتن سن بازیکنان کلیدی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی پیش‌رو خاطرنشان کرد: متأسفانه ما را بر اساس نتایج قضاوت می‌کنند. احساس می‌کنیم اگر در جام جهانی ۲۰۱۸ قهرمان نشویم، شانس دیگری نخواهیم داشت. تصور می‌کنم ما توانایی پیروزی و بالای سر بردن جام در روسیه را داریم. این رویایی است که همیشه داشته‌ام و هر بار قویتر پا به جام جهانی می‌گذارم.

مسی در پایان خاطرنشان کرد: می‌خواهم به مردم بگویم که امیدوارم این جام جهانی ما باشد و من هم رویای مشابه به شما دارم و ما می‌توانیم چیزی شبیه به جام جهانی ۲۰۱۴ که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی بود را تجربه کنیم، اما رویای همه ما بالای سر بردن جام است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.