هفته بیست‌و‌هشتم لیگ دسته اول فوتبال امروز با دو دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، هفته بیست‌و‌هشتم لیگ دسته اول فوتبال امروز (دوشنبه) با دو دیدار به پایان خواهد رسید و پرونده مسابقات لیگ دسته اول هم در سال ۹۶ بسته خواهد شد. در زیر نگاهی به دو بازی باقیمانده هفته بیست‌و‌هشتم می‌اندازیم:

* خونه‌به‌خونه مازندران - گل‌گهر ‏سیرجان، ساعت ‏۱۵‏، ورزشگاه هفتم تیر‏ بابل ‏

داور: حسن اکرمی، کمک‌ها: یعقوب سخندان، یوسف مغروری و عباس مهدی‌زاده

بابلی‌ها با توجه به پیروزی فجرسپاسی مقابل برق جدید، برای پس گرفتن جایگاه دومی خود و رسیدن به یک قدمی نفت مسجد سلیمان صدرنشین باید در این دیدار دست پُر از زمین خارج شوند. شاگردان اسکوچیچ پس از سه پیروزی متوالی، دو هفته است که مقابل تیم‌های انتهای جدولی ماشین‌سازی و آلومینیوم اراک متوقف شده‌اند و شاید اگر کمی در این دو مسابقه دقت می‌کردند، الآن در صدر جدول قرار داشتند. اسکوچیچ برای اینکه تیمش سال ۹۶ را با پیروزی پشت سر بگذارد باید مقابل تیم هموطن خود یعنی بگوویچ قرار بگیرد.

گل‌گهر که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده، پس از تساوی مقابل بادران و فجرسپاسی و پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان، حالا باید در این هفته به مصاف یکی دیگر از تیم‌های مدعی لیگ دسته اول برود. سیرجانی‌ها که با ۴۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند، می‌توانند با سه امتیاز این دیدار به رده هفتم جدول هم برسند.

* آلومینیوم اراک - شهرداری تبریز، ساعت ‏۱۵‏، ورزشگاه امام خمینی ‏ (ره) اراک ‏

داور: عباس راکی، کمک‌ها: رحیم حاجی‌پور، ولی کاوسی و رضا قاسمی

جدال فانوس به دستان برای فرار از منطقه خطر. دو تیم همسایه آلومینیوم و شهرداری تبریز با ۳۰ و ۳۱ در رده چهاردهم و سیزدهم جدول قرار دارند و در این دیدار به دنبال تثبیت جایگاه خود در میانه جدول هستند. هر یک از دو تیم آلومینیوم و شهرداری در این مسابقه بتواند سه امتیاز را به دست بیاورد، تا حد زیادی خیال خود را بابت بقا در لیگ دسته اول راحت خواهند کرد.

نتایج دیدارهای روز نخست هفته بیست‌و‌هشتم به شرح زیر است:

* مس رفسنجان صفر - نساجی قائمشهر صفر

* ماشین‌سازی تبریز یک - ملوان بندرانزلی ۲

* فجرسپاسی شیراز ۲ - برق جدید شیراز صفر

صبای قم صفر - مس کرمان ۲

* بادران تهران ۲ - اکسین البرز ۲

* ایرانجوان بوشهر ۳ - راه‌آهن ۲

* نفت مسجد سلیمان یک - شهرداری ماهشهر یک

برای مشاهده جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال اینجا کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.