سرمربی بادران گفت که در ۲۸ هفته سپری شده از لیگ دسته اول، او و باشگاه تجربیات گرانبهایی کسب کرده‌اند.

محمد ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره تساوی ۲ - ۲ تیمش مقابل شهرداری ماهشهر اظهار داشت: این دیدار یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌های لیگ یک، به خصوص برای تیم ما بود. بازیکنان ما در ۷۰ دقیقه از مسابقه خوب بازی کردند و پس از اینکه در چند دقیقه تمرکزمان به‌هم ریخت، دو گل روی اشتباهات فردی دریافت کردیم. گل‌هایی که خوردیم، خیلی خیلی مبتدیانه بود و فرصت‌های بسیاری را از دست دادیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تغییرات و انرژی که پشت تیم بود، توانستیم بازی را مساوی کنیم. هر چند این مساوی خیلی به شرایط ما در جدول کمکی نکرد، اما جای شکر دارد که توانستیم برای دهمین بار در این فصل بازی را برگردانیم. به بازیکنان تیم تبریک می‌گویم، چون بازی باکیفیتی ارائه کردیم. مطمئنم همه کسانی که تمام بازی‌های بادران در این فصل را تماشا کردند، از بازی ما لذت برده‌اند. ما لیگ را امیدوارانه ادامه می‌دهیم و من به دیدارهای بعدی خیلی امیدوارم، چون فاصله تیم‌های مدعی بسیار کم شده است.

سرمربی بادران با تمجید از عملکرد پیام حیدری داور مسابقه بادران - شهرداری ماهشهر تصریح کرد: ما در دو بازی قبل از اکسین که بسیار حیاتی بود،‌ از داوری متضرر شدیم و همه کارشناسان هم به این موضوع اذعان دارند. در مسابقه مقابل خونه‌به‌خونه و شهرداری ماهشهر، سه پنالتی به سود ما گرفته نشد.

ربیعی در مورد نتایج ضعیف بادران در هفته‌های اخیر و امتیازاتی که این تیم از دست می‌دهد، خاطرنشان کرد: در ۱۱ بازی اول نیم‌فصل دوم، ۱۶ امتیاز کسب کردیم و این در حالی است که از ۱۱ هفته اول لیگ یک ۱۷ امتیاز گرفته بودیم. می‌توانم بگویم چند بازیکن اصلی تیم را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست دادیم و روز گذشته چهار بازیکن خود را در اختیار نداشتیم. در تمام بازی‌ها با این مشکل مواجه بودیم، این برای هر تیمی چالش ایجاد می‌کند و در روند تیم خیلی تأثیرگذار است.

وی با اشاره به تقویت خط دفاعی بادران گفت: به نظر من بادران در نیم‌فصل دوم، بازی‌های بسیار باکیفیت‌تری نسبت به نیم‌فصل اول ارائه کرد. ما تلاش کردیم گل‌های کمتری دریافت کنیم و بیشتر گل‌های خورده ما روی ضربات ایستگاهی بود. ما در یک مسابقه ۱۲،۱۱ موقعیت مسلم گلزنی ایجاد می‌کنیم، اما باید بررسی کنیم چرا از این موقعیت‌ها نمی‌توانیم به خوبی بهره ببریم. برای مربی خیلی سخت است که تیمش با ۱۲ موقعیت گلزنی، نتواند برنده شود.

«همه تیم‌هایی که در نیم‌فصل اول بین چهار تیم اول لیگ دسته اول بودند، مانند بادران امتیاز گرفتند»، سرمربی بادران در مورد اینکه آیا امتیازات از دست رفته این تیم در نیم‌فصل دوم نگران‌کننده است یا خیر،‌ با بیان این جمله اظهار داشت: به جز فجرسپاسی که به رتبه دوم جدول رسیده، سایر مدعیان در نیم‌فصل دوم شرایطی مانند ما داشته‌اند. تیم‌های دیگر هم با نهایت توان مقابل ما بازی می‌کنند. ما در اراک با آلومینیوم مساوی کردیم و این تیم در بابل،‌ خونه‌به‌خونه را متوقف کرد. در ماهشهر با شهرداری مساوی کردیم و این تیم در مسجدسلیمان، نفت را متوقف کرد.

ربیعی با بیان اینکه تیمش در ۱۹ دیدار اخیر تنها یک شکست داشته است، تصریح کرد: این یک شکست هم مقابل خونه‌به‌خونه بود که داور یک پنالتی به نفع ما اعلام نکرد. اگر سایر تیم‌های مدعی نتایج بهتری کسب می‌کردند، با نگاهی منفی به نتایج بادران نگاه می‌کردم. با این حال همه مربیان باید دلایل این اُفت را بررسی کنند.

این مربی جوان درخصوص تجربیاتی که لیگ یک امسال به او داده است، خاطرنشان کرد: در این روندی که پیش می‌رویم و شرایط سختی که من دارم، با تمام انرژی برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم و روزی ۱۵،۱۴ ساعت برای تیمم وقت می‌گذارم. مطمئنم تجربیات امسال برای من و باشگاه بادران گرانبها خواهد بود، هر چند از هدف خود عقب افتاده باشیم. این تجربه‌ها برای من که مربیگری را به چشم شغلی حرفه‌ای نگاه می‌کنم،‌ خیلی مهم است.

سرمربی بادران همچنین در پایان، سال ۹۷ را به ملت ایران تبریک گفت و از خداوند برای همه بیماران به ویژه بیماران سرطانی، شفای عاجل خواستار شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.