بازیکن با تجربه تیم ملی فوتبال ایران می گوید همه کار می کند تا با به دست آوردن سلامتی دوباره در جام جهانی کمک کند. او همچنین می گوید حمایت  کارلوس کی روش، انرژی مثبتی را به او تزریق کرده است.

اشکان دژاگه که این روزها با همکاری مستقیم سرمربیان تیم ملی ایران و باشگاه ناتینگهام فارست و همچنین کادر پزشکی هر دو تیم در حال انجام تمرینات ریکاوری است درباره آخرین شرایطش خود پس از عمل جراحی به سایت فدراسیون فوتبال گفت: دوران آسانی برای من نیست. فکر می کنم دشوارترین موقعیتی است که در دوران زندگی حرفه ایم داشته ام.

وی افزود: قبل از این آسیب دیدگی خیلی تلاش کردم که خودم را به انگلیس برسانم اما متاسفانه این مصدومیت پیش آمد. باید بگویم قسمت بود و آدم باید همیشه خدا را شکر کند. الان سعی می کنم که خودم را زود به شرایط خوب گذشته برسانم. در دو، سه هفته ابتدایی پس از این مصدومیت، تنها با خانواده ام صحبت می کردم و حتی در اینستاگرام هم فعالیتی نداشتم چون برای خودم و پای مصدومم وقت می خواستم تا دوباره قوی برگردم.

دژاگه با بیان ایتکه این مصدومیت همچون یک شوک برای من بود، افزود: با این حال الان می توانم درباره آخرین وضعیتم بگویم که هر روز زیر نظر تیم ملی و باشگاه ناتینگهام فارست در لندن کار می کنم و با هم رو به جلو حرکت می کنیم. تیم ملی و کارلوس کی روش خیلی به من می رسند و حمایتهای سرمربی تیم ملی انرژی خیلی مثبتی را به من داده است. کی روش و کارانکا با هم کار می کنند تا من بتوانم به زودی خودم را به شرایط خوب برسانم. آنها هم به من کمک می کنند و هم حمایت لازم را از من داشته اند و فیزیوتراپ تیم هم پشت من است و روی من کار می کند.

وی با بیان اینکه این خواست خداست که من بتوانم خودم را به جام جهانی برسانم یا نه، گفت: امیدوارم همه چیز ان شاءالله به خوبی انجام شود. هنوز تا جام جهانی زمان وجود دارد و من هر کاری انجام می دهم که بتوانم خودم را برای کمک به تیم ملی برسانم.

دژاگه ادامه داد: این شرایط آسان نیست اما با کمک تیم ملی و میکاییل که کمک خیلی بزرگی به من کرده و همینطور ساپورت باشگاه و پزشک جراحم، روند خوبی را طی می کنم و تمام تلاشم را می کنم که خودم را برای کمک به تیم ملی برسانم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )