باشگاه آرسنال به دنبال پیدا کردن جانشینی برای آرسن ونگر است و مربیانی را مدنظر دارد تا شرایط آن‌ها برای نشستن روی نیمکت مربیگری را بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بدون توجه به هر عنوان و نتیجه‎ای که در پایان فصل جاری به دست آید به نظر باید آرسن ونگر را در پایان راه در تیم فوتبال آرسنال دانست. او در سال‎های اخیر با انتقاداتی رو به رو بوده که مقدارش هم روز به روز در حال بیشتر شدن است و در واقع هواداران توپچی‌ها، حتی کسانی که حامی سرمربی فرانسوی بودند، دیگر تحمل ندارند و دوست دارند تیمشان هرچه در توان دارد برای رسیدن دوباره به قهرمانی لیگ انگلیس بگذارد.

در همین ارتباط، باشگاه لندنی لیستی از مربیانی که می‎تواند آن‌ها را جانشین ونگر کند آماده کرده و در حال بررسی شرایط کاندیداها است.

یکی از این گزینه‌ها یوآخیم لوو است که البته احتمال به دست آوردنش زیاد نیست. او در زمینه باشگاهی تجربه‎ای ندارد، اما تیم ملی آلمان را در سال ۲۰۱۴ قهرمان دنیا کرده است. او سن زیادی ندارد و با کیفیتی که دارد می‎تواند گزینه‎ای برای حضور طولانی مدت در آرسنال باشد.

مانوئل پیگرینی یکی دیگر از گزینه‎های مربیگری در تیم است. او در سال ۲۰۱۴ با منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس قهرمان شده است و در حال حاضر سرمربی تیمی در لیگ چین است و باید دید پول چینی‎ها را انتخاب می‎کند یا اعتبار لیگ برتر را.

ماسیمیلیانو آلگری دیگر گزینه توپچی‌ها است. او دوره‎ای موفق در میلان و حالا در یوونتوس را داشته و مربی‎ای است که توانسته در لیگ قهرمانان اروپا هم با یوونتوس عملکردی قابل قبول داشته باشد. این مربی ایتالیایی جوان است و می‎تواند مدت‎ها در آرسنال بماند.

آخرین گزینه جدی آرسنال هم کارلو آنچلوتی است که بعد از جدایی از بایرن مونیخ در تیمی مشغول نیست و فعلا استراحت می‏ کند. آنچلوتی عملکرد خوبی در تیم‌های لیگ ایتالیا و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.