برخلاف اخبار گروهی از رسانه‌های اروپایی در خصوص تلاش رئال مادرید برای خرید نیمار در تابستان سال آینده، این باشگاه خرید بازیکن دیگری را در اولویت برنامه‌هایش قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این روزها رسانه‌‌های اروپایی پر از اخباری است که از احتمال انتقال نیمار به رئال مادرید حکایت دارند اما نشریه مارکا روایت دیگری از برنامه کهکشانی‌ها برای تقویت تیمش‌شان در بازار تابستانی دارد.

به نوشته این نشریه رئال مادرید اگرچه به خرید نیمار فکر می‌کند اما جذب این بازیکن برزیلی جزو اولویت‌هایش نیست و در حقیقت این باشگاه بیشتر از همه روی پیدا کردن یک جانشین شایسته برای لوکا مودریچ تمرکز دارد.

انتقال نیمار به رئال مادرید در حال حاضر بیشتر جنبه تشریفاتی و به انگیزه همیشگی این باشگاه برای ساختن تیمی کهکشانی‌ مربوط می‌شود و با توجه به شرایط انتقالش به PSG، گزینه‌‌ای به نظر نمی‌رسد که رئال مادرید به آسانی قادر به جذب آن باشد. پاری‌سن‌ژرمن به ستاره برزیلی که برای خریدنش از بارسلونا ۲۲۲ میلیون یورو پرداخت به آسانی اجازه ترک پارک دو پرنس را نخواهد داد و این بدان معناست که کار رئال برای جذب او بسیار سخت خواهد بود.

از این رو رئال مادرید اولویت‌هایش برای بازار نقل و انتقالات تابستانی را تغییر داده و قصد دارد برای جذب بازیکنانی تلاش کند که قابل خرید باشند و اولویت هم با پیدا کردن هافبکی همتراز با لوکا مودریچ برای گرفتن جای این بازیکن اوکراینی است که کم کم دارد به سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش نزدیک می‌شود.

به عقیده مسئولان باشگاه رئال مادرید و به خصوص رئیس این باشگاه، فلورنتینو پرس، مودریچ نمونه‌ای بارز از یک هافبک ایده‌آل است و باشگاه باید بازیکنی مانند او را در بازار تابستانی سال آینده پیدا کند.

مودریچ ۳۲ ساله با خلاقیتی که در میانه زمین نشان دارد، یکی از عوامل اصلی موفقیت مهاجمان تیم از جمله کریستیانو رونالدو بوده است و به همین دلیل باشگاه اسپانیایی پیدا کردن جانشین برای مودریچ را به خرید نیمار ترجیح می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.