سرپرست تراکتورسازی تبریز در واکنش به حاشیه سازی سینا عشوری گفت: تعصب و غیرت به فعالیت شبانه روزی در فضای مجازی و مصاحبه های هر روزه نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، کاظم محمودی با بیان مطلب فوق افزود: موضوع وضعیت سینا عشوری کاملا روشن است. سرمربی سابق تیم آقای گل محمدی خواستار خروج نام ایشان از لیست شد من هم به خود این بازیکن مسئله را اعلام کردم. عشوری بیش از ٤٠ روز برای معرفی تیم جدیدش فرصت داشت اما هر هفته شاهد یک مصاحبه و اظهارنظر تازه از طرف این بازیکن بودیم. یک روز می گفت پیشنهاد دیگری ندارم و روز دیگر می گفت صبر می کنم تا به تیم برگردم. روزهای آخر نقل و انتقالات هم مدعی شد فرصتی برای انتخاب تیم جدید ندارد. در نهایت باز هم باشگاه شرایطی را به ایشان پیشنهاد کرد که آن را نپذیرفت. با این وجود نام عشوری در لیست داخلی و آسیایی تراکتور قرار دارد و خودش نخواست شرایط بازگشت را بپذیرد.

سرپرست تراکتورسازی تصریح کرد: تعصب و غیرت به فعالیت شبانه روزی در فضای مجازی و مصاحبه های هر روزه نیست. بازیکنی که می بیند کارایی لازم را نداشته، در لیست مازاد کادر فنی قرار گرفته حتی حاضر نیست مبلغ قرارداد ٩٠٠ میلیون تومانی خودش را کاهش بدهد اما از غیرت و تعصب و عشق هوادار می گوید. تعصب را باید در میدان عمل نشان داد نه با بی احترامی و اهانت به بزرگ ترها.

محمودی همچنین اظهار داشت: ما امسال در قبال عشوری در بسیاری از مقاطع صبوری کردیم. وقتی در اواسط فصل مجددا مجبور به انجام عمل جراحی شد با یک رفتار غیرحرفه ای این موضوع را از رسانه ها پنهان و حتی تکذیب کرد که باید در همان مقطع با این دروغگویی ها برخورد می شد. نکته جالب توجه این است که عشوری ابتدا علیه سرمربی سابق باشگاه مصاحبه کرد و تا همین چند هفته پیش بارها از آجورلو تشکر کرد. حتی اعلام کرد مدیرعامل باشگاه مقدمات بازگشت ایشان به تیم را فراهم کرده و از اینگونه ادعاها اما وقتی دیدند که این خواسته ها نتیجه ای نداد، قدردانی و تشکر جای خودش را به توهین و بی احترامی داد.

سرپرست تراکتورسازی در پایان گفت: گذشته از تمام موضوعات فوتبالی ناراحتی من از ترویج بی ادبی و بی حرمتی به بزرگ تر است هرچند اینگونه رفتارها به خود فرد برمی گردد و طبیعتا رفتارها و ادبیات هر شخص نشان دهنده شخصیت اوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.