سرپرست تیم فوتبال استقلال بحث لیست ورود و خروج وینفرد شفر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرالله عبداللهی چند سالی است که در کنار استقلال حضور دارد و به عنوان سرپرست تیم کارش را انجام می‌دهد. او که سابقه زیادی در استقلال دارد و در کنار مربیان زیادی چون رایکوف، مرحوم منصور پورحیدری و ناصر حجازی و ... کار کرده است، در سال‌های اخیر هم سرپرست استقلالی بوده که پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان و وینفرد شفر هدایت استقلال را برعهده دارند. در آستانه سال جدید گفت‌وگویی با عبداللهی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: این روزها بحث تمدید قرارداد شفر خیلی مورد توجه قرار گرفته است.

شفر و باشگاه قراردادی دارند که بندهای آن مشخص است. نه شفر عجله‌ای دارد نه باشگاه، چون قراردادی بین این دو بسته شده و برای تمدید آن هم صحبت خواهد شد.

* تسنیم: چند روز پیش پندار توفیقی و شفر شام را کنار هم صرف کردند و معاون باشگاه اعلام کرد شام کاری بوده است. آیا باز هم می‌گویید صحبتی درباره تمدید قرار ندشده است؟

شام خداحافظی در آستانه سال جدید بود. هنوز فرصت زیاد است که بخواهند صحبت کنند.

* تسنیم: بحث لیست ورود و خروج شفر برای فصل آینده چقدر صحت دارد؟

وقتی شفر خودش قراردادی نبسته، چطور می‌تواند لیست بدهد؟ اینها شایعه است. شاید بازیکنی در ذهنش داشته باشد، اما مربی باتجربه‌ای چون شفر وقتی خودش قراردادی ندارد، این کار را نخواهد کرد.

* تسنیم: بگذریم، سال ۹۶ برای استقلال چطور گذشت؟

همه چیز متوسط بود و بد نبود. امیدوارم سال آینده شرایط بهتر شود، چون نتیجه‌ها به سال آینده موکول می‌شود. همه چیز نیمه کاره است و ما فینال جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم.

* تسنیم: چه پیش بینی از سال آینده استقلال دارید؟

باید تجربه را در نظر بگیریم. مدیریت و هیئت مدیره برای جذب بازیکن، روند بازی‌ها و قراردادها باتجربه شده‌اند و قطعا از ابتدای این فصل درس می‌‌گیرند. اگر هم اشتباهاتی داشته‌اند، آن را برطرف خواهند کرد.

* تسنیم: بدترین خاطره در سال ۹۶؟

شکست برابر العین بد بود. شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و آمدیم تیم را به شرایط گذشته برگردانیم که ابتدای فصل هم دوباره شرایط بدتر شد.

* تسنیم: شب بازی با ذوب‌آهن که علیرضا منصوریان از استقلال کنار رفت، به همراه بهتاش فریبا به منزل او رفتید. در آنجا چه گذشت؟

شرایط بدی بود، تا قبل از آن همه چیز خوب پیش می‌رفت و حتی اشتباهاتی می‌شد و استقلال نتایج بدی می‌گرفت، هواداران صبر می‌کردند. منصوریان توقع داشت که هواداران باز هم صبر کنند. به او اصرار کردم که جا نزند و بماند، اما او با همه این حرف‌ها بریده بود و توی ذوقش خورده بود.

* تسنیم: با آمدن شفر شرایط استقلال با شکست در دربی ۸۵ بدتر شد؟

بحث بدتر شدن نبود، شفر تازه آمده بود و بچه‌ها را نمی‌شناخت. اوایل حضورش کار سخت پیش می‌رفت، اما چون استقلال هوادار و پشتیبان دارد، می‌دانستم خیلی زود به شرایط عادی بازمی‌گردد.

* تسنیم: بهترین خاطره؟

در اهواز تیم فولاد خوزستان را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادیم که خیلی به من چسبید. آنجا فهمیدم که بازیکنان نوید روزهای بعدی را داده‌اند و مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیدیم. اگر بازی با فولاد را نمی‌بردیم، ممکن بود عواقب بدی برای ما داشت و با روحیه پایین دربی را بازی می‌کردیم.

* تسنیم: کمتر پیش آمده که کنار زمین شادی کنید، اما دربی به سمت نیمکت مشت‌های‌تان را گره کردید.

در صحنه گل وریا غفوری، توپ را خوب نمی‌دیدم چون وقتی ضربه اول غفوری به تیر برخورد کرد و با شیرجه علیرضا بیرانوند توپ را نمی‌دیدم، وقتی توپ به تور خورد، ناخودآگاه از جای خودم بالا پریدم.

* تسنیم: در دربی رفت با حضور شما و محمود خوردبین میانگین سنی نیمکت استقلال و پرسپولیس خیلی بالا رفت!

من و خوردبین سه سال تفاوت سنی داریم و او بزرگتر است. من و خوردبین هم مدرسه‌ای بودیم و در تیم جوانان کنار هم حضور داشتیم. سرپرست کار سختی نیست و با کار مربیان فرق می‌کند. اگر کمر محمود هم درد نمی‌گرفت، تا چند سال سرپرست پرسپولیس بود.

* تسنیم: در آستانه سال جدید یاد چه کسانی می‌افتید؟

یاد کسانی که هم بازی‌ ما بودند و اکنون نیستند. یاد مرحوم پورحیدری، حجازی، مظلومی و ...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.