رئیس هیئت فوتبال استان گیلان گفت: مدیرعامل باشگاه چای ناطق در گذشته هم سابقه درگیری در بازی‌ها را داشته و باید حتماً با او برخورد شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، روز گذشته در جریان دیدار لیگ استانی گیلان بین تیم‌های چای ناطق لاهیجان و شاهین انزلی، مدیرعامل تیم چای ناطق در دقایق پایانی به همراه تعدادی از تماشاگران به حمید حاج ملک داور این دیدار و کمک‌ داوران این مسابقه حمله کردند و آن‌ها مورد ضرب و شتم قرار دادند.

قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در گفت‌و‌گو با تسنیم در باره این اتفاق اظهار داشت: طبق چیزی که ما شنیده‌ایم، داور چهارم، پنج دقیقه وقت تلف شده برای این بازی اعلام می‌کند که یک نفر از نیمکت تیم چای ناطق در اعتراض به این زمان به داور حمله می‌کند و با تابلو به سر او می‌زند.

بیشتر بخوانید:

حاج ملک: داور چهارم و کمک داور را ناجوانمردانه زدند

وی ادامه داد: باید گزارش نماینده بازی به دست ما برسد و ما آن را به کمیته انضباطی ارسال کنیم تا به این پرونده رسیدگی شود. علاوه بر اینکه داور این دیدار به طور جداگانه از خاطیان شکایت کرده است، مراجع قضایی هم به دلیل بر هم زدن نظم مسابقه از دست خاطیان شاکی هستند.

رئیس هیئت فوتبال گیلان در ادامه با اعلام اینکه کمیته انضباطی استان گیلان به این پرونده رسیدگی خواهد کرد نه فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: مدیرعامل تیم چای ناطق که این کار را انجام داده است، در گذشته هم سابقه چنین کاری داشته و تعهد داده بوده است.

الماسخاله درباره اینکه به نظر می‌رسد لیگ استانی گیلان حاشیه‌های زیادی همیشه دارد، گفت: باشگاه‌های ما همین هستند! متأسفانه مدیرانی به این رشته می‌آیند که فوتبالی نیستند، اما چون تمکن مالی دارند باشگاه‌ داری می‌کنند و در زمانی هم که در جو بازی قرار می‌گیرند این اتفاق‌ها می‌افتد. باید حتماً با عوامل این درگیری برخورد شود، همانطور که گفتم مدیرعامل چای ناطق در گذشته هم سابقه درگیری را داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.