مدیرعامل باشگاه سایپا گفت که این باشگاه با چند باشگاه اروپایی از جمله لگانس اسپانیا و جنوای ایتالیا مذاکره کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا درویش در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره انتخاب باشگاه سایپا به عنوان بهترین باشگاه کشور اظهار داشت: ما رشته‌های مختلفی داریم که می‌خواستیم از پایه تیم‌های ورزشی تقویت کنیم و به جوانان توجه زیادی کردیم. حضور دایی باعث ایجاد انگیزه در تیم می‌شود، چون او پیش‌تر با بازیکنان جوان،‌ شگفتی خلق کرده بود.

وی با تمجید از عملکرد تیم سایپا در لیگ برتر گفت: تیم بزرگسالان با تلاش بازیکنان و علی دایی، نتایج مطلوبی کسب کرد. هر چند داوری در نتایج چند دیدار ما تاثیر داشت و شاید ۷،۶ امتیاز را از ما گرفت. در همه رده‌های پایه، جزو ۴،۳ تیم برتر ایران بودیم و فدراسیون فوتبال هم لوح تقدیری به باشگاه سایپا ارسال کرد. چون ۲۴ بازیکن رده‌های مختلف ملی در تیم سایپا حضور دارند.

مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره به موفقیت‌های این باشگاه در سایر رده‌ها تصریح کرد: تیم ما در دور مقدماتی لیگ برتر والیبال بسیار درخشید و در دور برگشت، همه حریفان را شکست دادیم، اما در مرحله پلی‌آف هر تیمی که از شرایط بهتر استفاده کند، نتیجه بهتری کسب خواهد کرد. بازیکنان فکر کردند کار ساده‌ای مقابل خاتم اردکان پیش رو دارند و شکست خوردیم. تیم جوانان ما در لیگ برتر به قهرمانی رسیدند و نوجوانان ما به رتبه سوم دست یافتند. تیم واترپلوی سایپا در آسیا نایب قهرمان شد و برای اولین بار در جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کند. در رشته شطرنج، به قهرمانی ایران و سپس آسیا دست یافتیم و خود را برای رقابت‌های جهانی آماده می‌کنیم. در اتومبیل‌رانی هم در چهار بخش رالی قهرمان شدیم. این نشان می‌هد زحمات اعضای باشگاه به ثمر نشسته است.

درویش با بیان اینکه باشگاه سایپا با چند باشگاه خارجی مذاکراتی داشته است، خاطرنشان کرد: با چند باشگاه مطرح دنیا مانند باشگاه‌های لگانس اسپانیا و جنوای ایتالیا مذاکره کردیم تا در رده پایه و کلاس‌های مربیگری ارتباط داشته باشیم. آنها معتقدند اینجا بستر خوبی برای بازیکنان جوان است و می‌توانند به خوبی بهره ببرند. می‌توانیم بازی‌های تدارکاتی با این تیم‌ها برگزار کنیم. دو تیم هلندی نیز چنین درخواستی از ما داشتند. یک تیم والیبال ترکیه‌ای که از تیم‌های خوب اروپاست، ما را به تورنمنتی در این کشور دعوت کرد. همچنین یکی از شاخصه‌هایی که همه دوست دارند با ما مراوده کنند،‌ حضور علی دایی در تیم سایپاست.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی از مشکلات مالی جامعه نشأت می‌گیرد، در این باره گفت: مدیریت گروه سایپا خیلی خوب از ما پشتیبانی می‌کند. در انتهای سال فشار زیادی روی مدیران سایپا وجود دارد و ۷۰ شرکت زیر نظر سایپا فعالیت می‌کنند. امیدوارم به تعهدات خود پایبند باشیم و تیم، سال جدید را با روحیه آغاز کند. با همت بازیکنان و کادر فنی، برای افق باشگاه که کسب سهمیه آسیاست، تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا این احتمال وجود دارد که مدیران کارخانه سایپا تغییراتی در مدیریت این باشگاه ایجاد کنند و او از این باشگاه برود، اظهار داشت: مدیریت گروه سایپا، به ویژه مدیرعامل گروه به ما لطف دارد. این حق مسلم مدیرعامل است که هر مدیری را که فکر می‌کند می‌تواند با او کار کند، جذب کند. باید از مدیرعامل گروه، اعضای هیئت مدیره و مدیران کارخانه تشکر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.