مهاجم سرخپوشان مرسی‌ساید می‌گوید این تیم نیز مانند هفت دیگر تیم راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شانس قهرمانی دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد صلاح که شب گذشته (شنبه) در پیروزی ۵ بر صفر خانگی لیورپول مقابل واتفورد در هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس چهار گل به ثمر رساند، با اشاره به رویارویی سرخپوشان مرسی‌ساید با منچسترسیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت: من برخلاف نظر بسیاری از مردم، بر این باور نیستم که من‌سیتی در این فصل همیشه از رقبای خود برتر بوده است. فراموش نکنید که ما اولین تیمی بودیم که آنها را در فصل جاری لیگ برتر شکست دادیم.

وی ادامه داد: لیگ قهرمانان اروپا هم همیشه بسته به قرعه‌ای دارد که به شما می‌خورد، اما ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم، حالا هر تیمی که می‌خواهد باشد. ما در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها هستیم و همانند هفت تیم دیگر راه‌یافته به این مرحله شانس قهرمانی داریم. درست است که تیم‌های بزرگی در لیگ قهرمانان باقی مانده‌اند، اما نباید فراموش کرد که لیورپول هم باشگاه بزرگی است. در بازی حذفی و رفت‌وبرگشتی هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.