سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود توقف تیمش در خانه اسپال، از شاگردانش دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری پس از تساوی بدون گل شب گذشته (شنبه) یوونتوس در خانه اسپال که فرصت کاهش اختلاف با صدر جدول را برای ناپولی رده‌ دومی فراهم کرد، به دفاع از شاگردانش پرداخت.

آلگری با وجود اعتراف به کم بودن انگیزه شاگردانش برای کسب نتیجه و نارضایتی از سهل‌انگاری آنها برای استفاه از موقعیت‌ها (به خصوص در آخرین دقیقه بازی که الکس ساندرو فرصت گلزنی را از دست داد و سرمربی بانوی پیر هم قبل از سوت پایان بازی به رختکن‌ها رفت) به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: من عصبانی یا مأیوس نیستم. اسپال سخت جنگید و ما هم به آنها تبریک می‌گوییم، ضمن اینکه ما بعد از کسب چندین برد متوالی به اینجا آمده بودیم. نکته مثبت بازی امشب این بود که ما کلین شیت کردیم و هنوز هم ۵ امتیاز از تیم دوم جدول فاصله داریم. این بازی برای ما درس عبرتی برای بازی‌های بعد مقابل حریفانی همچون کروتونه و بنونتو شد، تیم‌هایی که دارند برای بقا در سری A می‌جنگند و به همین دلیل لازم است با رویکردی متفاوت برابر‌شان قرار بگیریم.

آلگری افزود: بازیکنان من هم آدم هستند و افت انگیزه و انرژی مقطعی برای بازیکنی که تیمش در صدر جدول سری A، یک چهارم نهای لیگ قهرمانان و فینال جام حذفی قرار دارد، طبیعی است.

جورجو کیه‌لینی مدافع میانی یوونتوس در فاصله ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی لنگان لنگان میدان را ترک کرد. سرمربی یوونتوس درباره مصدومیت بازیکن ملی‌پوش تیمش عنوان کرد: او دچار کوفتگی شده است. من فعلاً در همین حد از وضعیت او مطلع هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.