سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد در لیگ برتر انگلیس به یک دلیل خاص از برخورد قرمزها با منچسترسیتی در مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس از برنامه‌ریزی اتحادیه فوتبال انگلیس در آستانه جدال با منچسترسیتی در یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.

او گفت: در حال حاضر عصبانی هستم چرا که لیگ برتر بازی دربی را روز شنبه ساعت ۱۲:۳۰ برگزار می‌کند. این اتفاق خوشحال کننده نیست زیرا ما چهارشنبه شب مقابل سیتی و ظهر روز شنبه برابر اورتون بازی می‌کنیم.بازی سیتی با یونایتد ساعت ۱۷ برگزار می‌شود و رقیب ما ۵ ساعت بیشتر وقت ریکاوری دارد. چرا آن بازی ساعت ۱۵ یا ظهر انجام نمی‌شود؟در سایر لیگ‌ها برنامه‌ریزی در راستای کمک به آمادهسازی تیم‌هاست اما اینجا در لیگ برتر حتی وقتی در اروپا رقیب دشواری داریم باید هر ۳ روز یک بار بازی کنیم. این فصل در لیگ یک بار مقابل منچسترسیتی شکست خوردیم و یک بار پیروز شدیم. فکر نمی‌کنم رقیب فکر کرده باشد بهترین قرعه لیورپول نصیبش شده. این بازی زمانی برای قدرتنمایی ماست. مطمئنا در این مرحله شانس اصلی صعود نیستیم؛ هرچند تیم‌های مدعیزیادی مدعی وجود ندارند. به نظرم این قرعه برای هواداران منچستریونایتد خوشحال‌کننده است چون در پایان یکی از ۲ دشمن آن‌ها حذف می‌شود.

کلوپ درباره واتفورد افزود: واتفورد تیم بسیار خوب و باتاکتیکی است. باید با نهایت توان بازی کنیم و از تمرکز روی لیگ قهرمانان بپرهیزیم. فعلا فقط لیگ برتر اهمیت دارد و بس.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.