مدافع تیم ملی فوتبال ایران می گوید دیدار با سیرالئون می تواند در روند آماده سازی به تیم ملی کمک زیادی کند.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، سید جلال حسینی پیش از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران درباره اردوی تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر دوباره اردوی تیم ملی تشکیل شد. دیروز هم یک ریکاوری خیلی خوبی را در تیم ملی انجام دادیم. خوشبختانه بازیکنان با شرایط خیلی خوبی وارد اردو شده اند و بازیکنان روز به روز پیشرفت می کنند. من خودم بعد از هر بازی لیگ که به تمرینات ریکاوری می آیم پیشرفت را می بینم و کارهایی که انجام می شود فوق العاده است.

وی افزود: ما شرایطی داریم که باید خوب آماده شویم و تمرین کنیم و در اردوها با تمام تمرکز و شرایط بدنی خوب وارد شویم.

مدافع با تجربه تیم ملی درباره دیدار تمرینی تیم ملی برابر سیرالئون اظهار کرد: سیرالئون خیلی می تواند به تیم ملی کمک کند. هر بازی آماده سازی خیلی به تیم کمک می کند، ضمن اینکه تیمهای دیگر هم چنین بازیهایی انجام می دهند. در بازی تدارکاتی تیم قوی و ضعیف اصلا مهم نیست. این بازیها به افزایش تمرکز و بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان می تواند خیلی کمک کند. ما چهار سال پیش هم در آفریقای جنوبی بازیهای خیلی خوبی مقابل تیمهای آفریقایی انجام دادیم که فکر می کنم خیلی به تیم کمک کرد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا در فاصله سه ماه مانده تا جام جهانی جو حمایتی از تیم ملی وجود دارد، اظهار کرد: امیدوارم که حمایتها بیشتر شود. ما بازیکنان در شرایط خیلی خوبی تمرین آماده سازی خودمان را انجام می دهیم. بعد از هر بازی لیگ و لیگ قهرمانان آسیا خیلی خوب ریکاوری می کنیم. با این تمرینات ریکاوری می توانیم خودمان را بیشتر با شرایط تیم ملی وفق بدهیم. این تمرینات ریکاوی باعث می شود بیشتر کنار هم باشیم و بهتر تمرین کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.