فدراسیون فوتبال به دنبال هماهنگی نهایی برای برگزاری دیدار دوستانه با سیرالئون است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مشکلات داخلی سیرالئون و دخالت دولت این کشور در امور داخلی فدراسیون فوتبال که برکناری خانم ایشا یوهانسن، رئیس فدراسیون و سرپرستی فردی دیگر را به دنبال داشته است، باعث شد تا فیفا شرایط را برای برگزاری دیدار دوستانه ایران و سیرالئون سخت کند.

ماجرا از این قرار است که فدراسیون فوتبال ایران هماهنگی‌های لازم برای برگزاری بازی با سیرالئون را انجام داده بود، اما یوهانسن که همچنان از سوی فیفا به‌عنوان رئیس فدراسیون شناخته می‌شود در نامه‌ای به فیفا خواستار جلوگیری از برگزاری این بازی شد. فیفا نیز با این شرایط به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده این بازی نباید برگزار شود، اما فدراسیون فوتبال نامه دیگری را به فیفا ارسال کرد و با توجه به هزینه صورت گرفته خواستار برگزاری این بازی شد. فیفا نیز پاسخ نامه ایران را داده و اعلام کرده است در صورتی که ایشا یوهانسن موافقت خود را اعلام کند مشکلی برای برگزاری این بازی نخواهد بود.

از همین‌رو فدراسیون فوتبال در تلاش است که موافقت نهایی را برای برگزاری دیدار دوستانه ایران و سیرالئون از خانم یوهانسن بگیرد و با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد پس از لغو این دیدار، مجدداً شانس برگزاری آن بیشتر شده است.

به گزارش تسنیم، دیدار ایران و سیرالئون طبق برنامه قرار بود از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شود که هنوز مشخص نیست این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.