کاپیتان روسونری معتقد است هم‌تیمی‌هایش به خصوص بازیکنان جوان تیم در بازی شب گذشته از نام آرسنال ترسیده بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب آرسنال شد تا نوار ۱۳ بازی بدون شکست این تیم قطع شود. در حالی که جنارو گتوسو، سرمربی میلان این شکست را حاصل اشتباهات سهوی بازیکنانش دانست، کاپیتان روسونری «ترس» را عامل اصلی شکست خانگی این تیم برابر توپچی‌های لندن عنوان کرد.

لئوناردو بونوچی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: روحیه لازم برای این دیدار را نداشتیم و از آنجایی که تیم به نسبت جوانی هستیم از آرسنال کمی ترسیدیم. امیدوارم از این شکست درس بگیریم. کارمان سخت است، اما باید در بازی برگشت تمام تلاش خودمان را به کار ببندیم. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، بنابراین باید مثبت فکر کنیم.

وی افزود: بازیکنان آرسنال کیفیت بالایی دارند و در این دیدار دوندگی بالایی داشتند، اما ما نیز مرتکب اشتباهاتی شدیم. ما به صورت گروهی بازی نکردیم و باید با هوشیاری و با مسئولیت بیشتری بازی می‌کردیم. کمی عصبی و هیجان‌زده بودیم و همه به نوعی مرتکب اشتباهاتی شدیم. در نیمه دوم با شجاعت بیشتری بازی کردیم، اما کافی نبود. باید برای آرسنال که نیمه اول فوق‌العاده بود هم احترام قائل شویم.

مدافع و کاپیتان میلان خاطرنشان کرد: اگر بازی که در نیمه دوم ارائه دادیم را در لندن تکرار کنیم، می‌توانیم برای کسب نتیجه موردنظر امیدوار باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.