سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد تیمش راهی فینال جام حذفی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین, عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و خونه‌به‌خونه مازندران در نیمه‌ نهایی جام حذفی اظهار داشت: یکی از بازی‌های حساس سال ۹۶ ما است و می‌تواند مردم خوزستان را با صعودمان به فینال خوشحال کند. با تمام وجود و شرافتمندانه بازی می‌کنیم تا این بازی را ببریم و فینالیست جام حذفی شویم.

وی درباره تیم خونه به خونه ادامه داد: از این تیم شناخت کافی داریم و از زمانی که فهمیدیم که باید با این تیم بازی کنیم ۵-۶ بازی آنها را آنالیز و رصد کردیم و حتی افرادی را فرستادیم تا بازی آنها را تماشا کنند. با توجه به اینکه مربی شناخته شده‌ای دارند قطعا توانایی بالایی دارند و می‌توانند هم در لیگ یک و هم جام حذفی قدرتمند باشند. از آنها شناخت خوبی داریم و می‌دانیم که نباید به عنوان یک تیم لیگ یکی به آنها نگاه کنیم. ما ته جدول لیگ برتر هستیم و آنها در صدر جدول لیگ یک و به نوعی به یکدیگر وصل هستیم. قطعا آنها رقیب سختی خواهند بود که باید مقابل آنها با تمام وجود بازی کنیم تا پیروز شویم و برای بازی فینال به خرمشهر برویم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره حضور یونس دلفی در تمرینات تیم آیندهوون و اینکه گفته می‌شود این بازیکن بدون اجازه باشگاه و فقط با هماهنگی شما به هلند رفته است، خاطرنشان کرد: من به عنوان سرمربی می‌توانم به بازیکن یا کادر فنی مرخصی بدهم. از دو سه ماه پیش و بعد از جام جهانی نوجوانان چند تیم خواهان دلفی شده بودند که او برود و آنجا تست بدهد اما به دلیل اینکه مسابقات لیگ را داشتیم فرصت نمی‌شد منتظر یک تعطیلی بودیم اما آنها برنامه جام حذفی ما را نداشتند و برای این مدت شرایط را اوکی کردند که به آنجا برود و من وظیفه انسانی‌ام بود که اجازه بدهم دلفی برود چرا که برای باشگاه، خوزستان و کشورش باعث افتخار است و بیشتر از همه برای خودش و خانواده‌اش این مهم و افتخارآمیز است. اینکه بیاییم خللی در کارش ایجاد کنیم این انسانی نیست. از من مرخصی گرفت و رفت به هرحال جوان است و اگر به موفقیت برسد باعث افتخار ما می‌شود و نام کشورش را مطرح می‌کند. اینکه عقده‌ای بازی دربیاوریم، بی انصافی محض است. دلفی از من مرخصی گرفت و به دلیل اینکه آنها فکر می‌کردند مدیر ما به ایتالیا رفته است به من زنگ زدند و از طریق تلگرام پیام دادند و سوال کردند که آیا مدارکش پیش شماست که من هم به آنها گفتم نه. دلفی به هر طریقی که شده به هلند رفته و این کار انسانی نیست که بخواهیم اذیتش کنیم.

ویسی درباره این سوال که آیا قبل از این بازی حساس مقابل خونه به خونه صلاح بود که دلفی به هلند برود، گفت: ما در تیم‌مان به اندازه کافی بازیکن داریم و من فکر می‌کنم که او سه اخطاره بوده، مگر دیگر جایگزینی نداریم. اگر واقعا در فکر تیم هستند موسی (کولی بالی) را برگردانند. پول بچه‌ها را بدهند که این‌قدر اذیت نشوند. دیروز تمرین ما با تأخیر آغاز شد چون سه بازیکن ما پول کرایه راه نداشتند که به تمرین بیایند. نمی‌خواستم قبل از این بازی حاشیه درست شود که البته مجبور شدم اینها را بگویم.

وی در خصوص اینکه چه تفاوتی بین تیم‌های لیگ یکی و لیگ برتری وجود دارد و اینکه معمولا تیم‌های دسته یک مقابل لیگ برتری‌های خوب بازی می‌کنند، یادآور شد: تیم‌های لیگ یکی در بازی‌های بین خودشان فیزیکی بازی می‌کنند اما در مصاف با تیم‌های لیگ برتری یک مرحله بالاتر می‌آیند اگر بازیکنان ما احساس کنند از آنها بالاتر هستند مطمئنا نتیجه را واگذار می‌کنند. این خیلی خطرناک است. ما هیچ برتری از آنها نداریم و وقتی که بردیم باید برتریمان را نشان دهیم. اگر بگوییم که از آنها بهتریم سه بر هیچ بازی را می‌بازیم و اگر اینطور بود تیمهای لیگ برتری از لیگ یکی برتر بودند جام حذفی را تعطیل می‌کردند. ما در بازی فردا برای برد می‌رویم هرچند که پیش بینی در این بازی بسیار سخت است.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و خونه‌به‌خونه مازندران در نیمه‌ نهایی جام حذفی ساعت ۱۵ فردا (جمعه) برگزار می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )