مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: علیرضا منصوریان همان مربى‌ای بود که در فصل گذشته در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت، اما در پایان لیگ نایب قهرمان شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال بعد از حضور شفر در این تیم به این موضوع اشاره کرد که آمدن شفر او را یاد حضورش در استقلال می‌اندازد که آن سال در آسیا نتیجه نگرفتند و یکی از ایرانی‌های دبی‌نشین بارها پیشنهاد می‌کرد که در میانه فصل شفر را جایگزین مربی ایرانی‌ کند. آشتیانی حتی تأکید کرد که با توجه فضای مدیریتی که در فوتبال ایران و خصوصاً استقلال شکل گرفته، هر مربی خارجی بیاید، جز هزینه گزاف روی دست باشگاه، حاصل دیگری ندارد.

واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد صحبت‌های چند ماه قبل خود گفت: در این زمینه باید به چند نکته اشاره کنم. من هیچ‌گاه بحث فنى و دانش شفر را زیر سؤال نبردم، بلکه یادى از آن دلال‌ها کردم. در ضمن باید بگویم که برخورد با منصوریان جاهلانه و برنامه‌ریزى شده بود. در زمان منصوریان اکثر ستاره‌هاى استقلال بنا به دلایلى مصدوم بودند، هر چند بنا به گفته برخى از کارشناسان به دلیل مصدومیت و محدودیت نفرات، شرایط تاکتیکى استقلال با چالش مواجه بود.

وی خاطرنشان کرد: منصوریان همان مربى‌ای بود که در فصل گذشته در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت، اما در پایان لیگ نایب قهرمان شد. نکته قابل توجه اینکه اکنون تا پایان فصل پنج بازى باقى مانده و هنوز مشخص نیست کدام تیم نایب قهرمان می‌شود.

مدیرعامل سابق استقلال عنوان کرد: در ارتباط با دربى طبق آمار عملکرد منصوریان خوب بود، ضمن اینکه شفر دور رفت دربى را واگذار کرد. در لیگ قهرمانان آسیا هم رفتن به مرحله دوم کار سختى نیست و موفقیت در مرحله پایانى مهم است. اگر انصاف داشته باشیم، رویکرد مدیریتى و فنى باشگاه‌هاى بزرگ در آسیا قابل قیاس با تیم‌هاى ایرانى نیست. مدیریت تیمدارى با مدیریت باشگاه دارى کاملاً متفاوت است. البته توضیحات بیشترى وجود دارد که در موقع مقتضى به آنها اشاره خواهم کرد.

واعظ آشتیانی تأکید کرد: در اولین فصل حضورم در استقلال که در آسیا نتیجه نگرفته بودیم، رفقای سرمربی وقت به من پیشنهاد تغییر کادر فنی را دادند و در دوحه بحث حضور شفر را مطرح کردند. البته دلیل مخالفت بنده با این عمل، نزدیک شدن به اواخر لیگ و حمایت از سرمربى تیم بود و اگر در آن زمان بى تجربگى می‌کردم، قطعا نتیجه آن قهرمانى نبود، هر چند که آن قهرمانى با تفاضل گل بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )