کارلوس کی‌روش در سمینار مربیان ملی کنفدراسییون فوتبال آسیا بر اهمیت آماده سازی تیم‌ها به عنوان موضوعی کلیدی برای کسب موفقیت تیم‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از سمینار مربیان ملی فوتبال قاره با اشاره به سخنرانی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در روز پایانی این همایش نوشت: سومین روز سمینار مربیان AFC زمانی که شرکت کنندگان این فرصت را پیدا کردند تا از بینش کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و از ثروت بی انتهای تجارب او از کار در تیم ملی پرتغال، رئال مادرید، منچستریونایتد و همینطور آماده سازی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ آگاه شوند، در بالاترین درجه به پایان رسید.

کی‌روش با تاکید بر اهمیت برنامه ابتدایی و آماده سازی گفت: هیچ چیز مهمتر از آماده سازی نیست. فوتبال آسیا به رویارویی با چالش های تازه و نیاز به راه حل های اختصاصی فوتبال قاره، ادامه می دهد.

او که برای دومین بار پیاپی ایران را به جام جهانی رسانده و خود پس از حضور با پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۰، سومین حضور پیاپی را در بزرگترین رقابت ها پشت سر خواهد گذاشت، اضافه کرد: بازیکنان محور همه کارهایی که ما انجام می‌دهیم و این سمینار هستند. امیدوارم فرصتی برای سرمربیان فوتبال آسیا فراهم شود تا با صدایی رساتر و با یک رویکرد عملکرد کیفی بازیکنان را توسعه دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.