سرپرست باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز (پنجشنبه) پای صحبت‌ها و دردودل هواداران این تیم نشست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به امارات برای دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوصل، از ساعت ۱۱ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

*تعدادی از فوتبالیست‌های نونهالان مدرسه فوتبال محمد انصاری در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کردند و پیش از شروع تمرین با بازیکنان و کادر فنی تیم خوش و بش کرده و عکس یادگاری گرفتند.

*برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولس امروز موانع تمرینی را در زمین چید تا تمرینات را طراحی کند.

*سرخپوشان پرسپولیس امروز در اقدامی خیرخواهانه پیراهن تیم ملی کشورمان را امضا کردند تا با فروش این پیراهن، مبلغ آن صرف کارهای خیریه شود.

*محسن مسلمان، هافبک پرسپولیس که روز سه‌شنبه در تمرین سرخپوشان غایب بود، امروز در تمرین حضور پیدا کرد.

*بازیکنان ملی‌پوش که در روزهای گذشته به دلیل حضور در تمرینات ریکاوری تیم ملی در تمرین پرسپولیس غایب بودند، امروز در کنار سایرین به تمرین پرداختند.

*حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در اواسط تمرین در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد و مورد استقبال هواداران و بازیکنان قرار گرفت. این درحالی بود که گرشاسبی دقایقی به میان هواداران رفت و به دردودل آنها گوش کرد.

*برخی هواداران پرسپولیس در صحبت با گرشاسبی از او درخواست کردند که هرچه زودتر تکلیف قرارداد بازیکنان پرسپولیس را روشن کند تا برای فصل آینده تیم محبوب‌شان دچار مشکل نشود. آنها خواستند که هر بازیکنی دوست دارد از جمع سرخپوشان جدا شود هیچ مانعی برای او ایجاد نشود، چرا که نام پرسپولیس از هر بازیکنی بزرگتر است. هواداران حتی مهدی طارمی را برای گرشاسبی مثال زدند که دلش به ماندن در پرسپولیس نبود و در نهایت هم با مشکل ایجاد کردن برای باشگاه، از این تیم جدا شد. در ادامه گرشاسبی هم با روی خوش به هواداران قول داد تا هرچه زودتر تمام مشکلات را برطرف کند و جای هیچ نگرانی برای آنها وجود نداشته باشد.

*بازیکنان پرسپولیس امروز در اقدامی جالب برای روحیه دادن به یک هوادار خردسال پرسپولیس که دچار بیماری خاص بود، به تمرین آوردند و برای دقایقی با او فوتبال بازی کردند.

*سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس امروز با زدن ماسک به روی صورتش تمرین کرد.

*تمرین پرسپولیس امروز با کار بدنسازی آغاز شد و سپس سرخپوشان به فوتبال درون تیمی، کارهای ترکیبی و مرور کارهای تکنیکی پرداختند.

*تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوصل امارات فردا صبح تهران را به مقصد امارات ترک خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.