سرمربی تیم ملی بسکتبال عراق گفت:‌ ایران پتانسیل زیادی دارد و تیم بسیار قدرتمندی است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال عراق گفت:‌ ایران پتانسیل زیادی دارد و تیم بسیار قدرتمندی است. به گزارش خبرگزاری فارس، ارمان کانتر سرمربی تیم ملی عراق پس از شکست مقابل ایران گفت: آنها تیم بسیار خوب و با پتانسیلی هستند و خیلی خوب بازی می‌کنند. ایران تیم با تجربه‌ای در اختیار دارد و در نیمه دوم بازی را در اختیار گرفت.

وی افزود: ما ۲۵ دقیقه نمایش خوبی داشتیم و بازیکنانم پایاپای جنگیدند اما تیم جوانی در اختیار داریم و باید در آینده یاد بگیریم مقال قدرت‌های بزرگی مانند ایران و چین چطور بازی کنیم.

سرمربی عراق عنوان کرد:‌سعی کردیم در دقایق پایانی به شوت‌زنی روی بیاوریم اما دفاع خوب ایران این اجازه را نداد با این شرایط ما هنوز در جدول رقابتی هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

وی در مورد خفایی بازیکن مصدوم‌شان گفت: او از ناحیه پا دچار شکستگی شده و هفت ماه وی را در اختیار نخواهیم داشت. 

کانتر در پایان گفت:‌ در بازی اول ایران را بردیم و در دو مسابقه بعدی هم عملکرد خوبی داشتیم به قطر هم در وقت‌های اضافه باخیتم. مطمئناً در آینده تیم بهتری خواهیم شد.

* ذوالفقار: ایران بازیکنان بزرگی دارد

ذوالفقار بازیکن تیم ملی عراق پس از شکست مقابل ایران گفت:‌ایران تیم بزرگی است و بازیکنی دارد که در NBA بازی کرده و در حال حاضر نیز دو نفر از آنها در لیگ چین که یکی از لیگ‌های قدرتمند آسیا است بازی می‌کنند.

وی افزود: ما هم تمام تلاش‌مان را کردیم اما به هر حال قدرت ایران بیشتر از ما بود و آنها به پیروزی رسیدند.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کردید پس از خستگی بازیکنان ایران در قزاقستان بتوانید مقابل آنها پایاپای بازی کنید، گفت: خستگی آنها را ما هم داشتیم و دو روز قبل از بازی با قطر به تهران آمده بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.